Дома Психолошки совети Најчестите трикови кои ги користат супермаркетите за да не натераат да трошиме...

Најчестите трикови кои ги користат супермаркетите за да не натераат да трошиме повеќе пари

821
0

Сите сме свесни за очигледното поскапување на многу работи во претходниот период, особено кога се во прашање намирниците. Секое купување се сведува на прецизно планирање и барање пристапни цени за производите што ни се потребни, а сепак се случува да купиме повеќе работи отколку што сме планирале. Како доаѓа до тоа?

Според истражувањата, супермаркетите се водат од психолошки трикови и стратегии кои водат луѓето да трошат многу повеќе пари отколку што планирале, а тоа не е во интерес на клиентите. Затоа ви издвоивме некои од најчестите трикови за да станете свесни за нив и можеби следниот пат да избегнете стапици.

Ве прават гладни

На влезот во многу супермаркети има првенствено свежо овошје и зеленчук, а потоа има делови со деликатеси, месо и сирење, а само зад сето ова многу основни намирници – млеко, јајца… Ова не е случајно, бидејќи додека се поминува покрај сите овие свежа храна и арома, може да се случи да гладувате и како резултат да купите повеќе производи. Попатно често се послужуваат со свеж леб и пецива, како и некои со готови оброци, а оризот, тестенините и брашното се веднаш зад се.

Тие знаат каде барате

Кога конечно ќе стигнете до полиците каде што ви треба она што ви треба, прво ќе погледнете токму пред вас. Затоа најпопуларните и најскапите производи на познати брендови се наоѓаат на полиците на висина на очите. Додека размислуваме за тоа што ни треба и по кој пат да одиме понатаму, поверојатно е да избереме некои од овие производи.

До нив често има намирници кои на некој начин „одат“ со оние кои се на висина на очите, за да можат луѓето да ги фатат. Оваа тактика најдобро функционира кај оние луѓе кои почнале да купуваат само неколку работи и точно знаат каде се, а го користат ефектот „бумеранг“.


Купи еден, добиј друг (не) потребен

Речиси секогаш кога одиме на шопинг, ги гледаме познатите етикети 1 + 1 гратис, 2 + 1 гратис или слично, кои ни служат да помислиме дека ова е голема заштеда. Во случај на намирници кои постојано ги купуваме, лесно ќе ја споредиме нејзината основна цена и профитабилноста на понудата, но за оние кои ретко купуваат ова може да биде малку потешко. Продавниците користат корекции на цените пред овие понуди, па често се поскапи прво, а потоа се појавуваат со „специјална“ цена.

Големините на пакувањата не се случајни

Цените може да се прикажат на неколку начини кога купувате нешто по мерка – може да бидат за 100 грама или за килограм и треба да внимавате на тоа за да не се збуните. Кога станува збор за тежината на пакуваната храна, тие не се секогаш во кружен број. Тоа е затоа што рецептите обично пропишуваат заоблени количини на состојки, а ако пазарите го пакуваат нивниот бренд сирење на пр. пакување од 225 гр наместо 200, ќе го принуди секој купувач да купи една осмина од производот повеќе отколку што му треба. Вие одлучувате колку ви треба и што сакате да купите, а што имате вишок и непотребно.

Извор: Daily Record

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име