Дома Здравје Ова се девет причини зошто немате здрав сон

Ова се девет причини зошто немате здрав сон

438
0

Спиењето дава различни здравствени придобивки, вклучувајќи губење на тежината, подобрување на меморијата, па дури и нè прави посреќни. Но, може да се случи човек едноставно да не може да заспие. Business Insider ги објасни деветте најчести проблеми со спиењето и даде научни решенија како да се решат.

Болка во рамото
Болката во рамото може лесно да се ублажи со земање перница и стратешко позиционирање , поточно – ако секогаш спиете на едната страна, свртете се на другата страна. Ако спиете на грб, земете друга перница и прегрнете ја.

Болка во грбот
Ако наутро често се будите со болки во грбот, не обидувајте се да заспиете на стомак . За да ја ублажите болката во грбот, обидете се да се прилагодите и да заспиете на грб со перница под бутовите . Ако спиете на страна, ставете перница меѓу нозете.

Болка во вратот
Најчесто се јавуваат кога човек нема добра перница. Ако перницата е премногу мека и ја менува формата додека се движите – време е да ја замените. Луѓето кои имале проблеми со болки во вратот велат дека се опоравиле откако добиле поцврста перница од латекс или сличен материјал.

Не можете да заспиете
Ако имате проблем да заспиете, научниците ве советуваат да не користите мобилен телефон пред спиење бидејќи сината светлина може да предизвика проблеми со РЕМ фазата .

Ќе го решите проблемот брзо и лесно ако ги следите овие три совети: избегнувајте кофеин неколку часа пред спиење, не користете го мобилниот телефон најмалку еден час пред спиење и во текот на денот.

Често се будите ноќе
Главната причина за честите будења е превисоката телесна температура. Телото најдобро се одмара на проветрен и свеж простор. За да ја намалите внатрешната телесна температура, избегнувајте алкохол пред спиење и добро проветрете ја спалната соба.

Тешко е да се разбудите
Научниците овој феномен го нарекуваат социјален џет-лаг . Цела недела се будите во седум наутро, а во сабота пред 11 часот не можете да станете од кревет.

За да се ослободите од оваа страшна навика, научниците препорачуваат да се поставува аларм за будење секој ден во исто време. На телото и мозокот ќе му треба малку време да се навикнат, но кога тоа ќе се случи ќе имате здрав дневен биоритам.

Рефлуксна киселина
Рефлуксната киселина е се поголем проблем поради нездравата исхрана, а влијае и на сонот. За да го ублажите враќањето на киселината од желудникот, обидете се да спиете на левата страна со малку подигната перница. Доколку имате постојани проблеми со рефлуксот, би било добра идеја да посетите лекар.

‘Рчењето
‘Рчењето е најсилно кога луѓето спијат на грб, па затоа е добра идеја да се обидете да заспиете на ваша страна. Доколку не можете да спиете на страна, другата опција се подебелите перници кои ќе ви ја подигнат главата неколку сантиметри и на тој начин ќе ви ги исчистат дишните патишта.

Грчеви во нозете
Научниците сè уште не се сигурни зошто се појавуваат ноќни грчеви во нозете , но веруваат дека тоа е веројатно поврзано со замор на мускулите и оштетување на нервите. Истегнувањето и топлата масажа ќе ја ублажат болката.

Претходна објаваДали пиете минерална вода? Клучот е во умереноста!
Следна објава7 работи измислени од старите Римјани

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име