Дома Здравје Уморни во текот на денот? Ова се 4-те најчести причини

Уморни во текот на денот? Ова се 4-те најчести причини

502
0

Уморни во текот на денот? Ова се 4-те најчести причини

Ако сте секогаш уморни, не сте сами. Според некои податоци, 40 отсто од возрасните велат дека заморот ги попречува нивните секојдневни активности најмалку три дена во неделата

Fox News Digital разговараше со неколку експерти за спиење за најчестите причини за дневна поспаност, вклучувајќи:

  1. Лоши навики за спиење

Иако постојаното чувство на замор може да се поврзе со многу фактори, сето тоа започнува со правилен сон.

Тоа е според Тим Робертс, потпретседател за наука и иновации во Therabody, компанија за велнес технологија со седиште во Тексас.

Првото нешто што треба да се оцени кога се обидувате да изградите здрави и подобрени навики треба да биде распоредот за спиење.

Размислете дали навистина спиете седум до осум часа.

Следно, размислете дали имате средина за спиење што ви помага подобро да спиете.

  1. Немир предизвикан од стрес

Многу луѓе имаат потешкотии да заспијат, а потоа често се будат во текот на ноќта и се чувствуваат уморни во текот на денот.

Се чини дека главната причина за немир во текот на ноќта е поврзана со анксиозност или стрес.

Не е невообичаено за човечкиот нервен систем да има потреба од поддршка за ослободување од стрес за да може природно да се префрли од симпатичен (борба или бегство) во парасимпатичен (одмор и варење).

Симпатичниот начин на работа се активира во ситуации на борба или бегство, кога организмот се соочува со опасност или стрес. Ваквиот начин на работа доведува до зголемување на отчукувањата на срцето, забрзано дишење, проширување на крвните садови, зголемување на крвниот притисок и слично, за да се подготви телото за акција.

Преминувањето од симпатичен во парасимпатичен начин на работа може да има значително влијание врз спиењето. Кога мозокот е во режим на симпатија, телото е во состојба на будност и активност, што може да го отежне заспивањето и одржувањето на длабок сон. Високото ниво на стрес или анксиозност може да го активира симпатичкиот систем и да доведе до проблеми со спиењето, како што се несоница или чести будења во текот на ноќта.

Од друга страна, префрлањето на парасимпатичниот режим промовира релаксација, смиреност и одмор. Кога мозокот ќе се префрли на овој режим, телото се подготвува за спиење и закрепнување. Тоа може да ви помогне да заспиете побрзо и да одржувате квалитетен сон во текот на ноќта.

Важно е да се напомене дека постојат различни фактори кои можат да влијаат на преминот помеѓу овие два начини на работа, како што се нивото на стрес, нивото на активност, околината и навиките за спиење. Одржувањето на здрав начин на живот, како што се редовно вежбање, намалување на стресот и воспоставување рутина за спиење, може да помогне во рамнотежата на активноста на мозокот и да се постигне оптимален квалитет на спиење.

  1. Недостаток на витамини

Витамините играат важна улога во здравјето на сонот, но значителен број луѓе не ја добиваат вистинската количина на витамини од храната.

Како резултат на тоа, постојан замор понекогаш може да биде предизвикан од недостаток на есенцијални хранливи материи клучни за оптимално производство на енергија.

Ако е така, витаминските додатоци за спиење се дизајнирани да го компензираат недостатокот на витамин и да помогнат во обновувањето на здравјето во рамнотежа.

Истражувањата покажуваат дека витамините Ц и Д и витамините Б може да бидат клучни за одржување на здрав сон.

Поточно, витаминот Д, освен клучната улога за здравјето на коските, е вклучен и во работата на деловите од мозокот кои го контролираат циклусот сон-будење.

  1. Сина светлина во текот на ноќта

Светлината во голема мера влијае на нашиот ритам на спиење/будење, па ако сте опкружени со сина светлина од вашите уреди, може да имате проблем да заспиете.

Сината светлина, особено онаа што ја емитуваат електронските уреди како што се паметните телефони, таблетите, телевизорите и компјутерите, може да има негативен ефект врз спиењето.

Сината светлина има висока фреквенција и е слична на природната светлина што доаѓа од сонцето. Кога сме изложени на сина светлина навечер, тоа може да го наруши природниот ритам на спиење и будност.

Покрај тоа, сината светлина може да предизвика други проблеми со спиењето. Неговата стимулирачка природа може да доведе до зголемена будност и намалена способност за брзо заспивање.

За да се намали негативното влијание на сината светлина врз спиењето, се препорачува да се избегнува изложување на електронски уреди најмалку еден час пред спиење.

Се разбира, ако сте уморни во текот на целиот ден, секогаш е најдобро да се консултирате со лекар за да видите дали постои основна здравствена состојба која бара внимание.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име