Дома Здравје Топ 8 намирници за здравјето на цревата, препорачани од гастроентеролозите

Топ 8 намирници за здравјето на цревата, препорачани од гастроентеролозите

8719
0

Топ 8 намирници за здравјето на цревата, препорачани од гастроентеролозите

Јадењето широк спектар на хранлива храна, вклучувајќи овошје, зеленчук, цели зрна и мешунки може да помогне во одржувањето на целокупното здравје.

Кога јадете урамнотежена исхрана, му давате на вашето тело хранливи материи што му се потребни за здраво функционирање. Урамнотежената исхрана има правилен сооднос на минерали, витамини и други есенцијални хранливи материи. Следнава храна, споделена на Инстаграм од гастроентерологот Вил Булсиевич, е добра не само за вашите црева и срце , туку и за вашето целокупно здравје.

Овошје

Булсиевич објаснува дека луѓето кои консумираат повеќе овошје имаат помали шанси да имаат дијабетес , а исто така и да изгубат тежина. Тврдењето за дијабетес на гастроентерологот е поддржано од студија од 2021 година објавена во Журналот за клиничка ендокринологија и метаболизам, која покажа дека поединците кои редовно јадат цело овошје имаат помал ризик од развој на дијабетес тип 2.

Ферментирана храна

Булсиевич препорачува вклучување на ферментирана храна како што се кимчи, мисо (паста од соја) и кефир. Ферментираната храна може да помогне со микробната разновидност на цревата.

Лиснат зеленчук

Кељ, зелена салата, спанаќ , што и да посакате, овие лиснати зелени се одлични за вашето здравје бидејќи се полни со антиоксиданси, минерали и витамини. Покрај тоа, Булсиевич објаснува дека е нискокалоричен.

За целосен оброк, додадете лиснат зеленчук како основа или гарнир на главното јадење богато со протеини.

Цели зрна

Тие се богати со растворливи влакна и отпорен скроб, кој е идеален за вашиот цревен микробиом. Дополнително, растворливите влакна се добри и за здравјето на срцето, па интегралните житарки се идеални за оние кои мораат да го следат своето кардиоваскуларно здравје или крвниот притисок. Од овесна каша до кафеав ориз, лесно е да додадете цели зрна на појадок, ручек или вечера.

Омега-3 масни киселини

Тие вклучуваат семиња и јаткасти плодови богати со омега-3 масни киселини како што се семето чиа, семето од коноп, па дури и оревите. Омега-3 се здрави масти кои ни се потребни и се суштински дел од здравата исхрана, а можете да ги користите дури и ако сакате да изгубите тежина.

Тие можат да помогнат да се намали „лошиот“ ЛДЛ холестерол и да се намали ризикот од срцеви заболувања. Покрај тоа, омега-3 масните киселини можат да го подобрат здравјето на срцето и да го намалат воспалението во телото. Морските алги се уште една храна која е одличен извор на омега-3 масни киселини, како и витамин Б12.

Ароматичен зеленчук

Иако сечењето кромид или кромид може да ве расплаче, овој зеленчук е одличен за вашето срце и може да ве заштити од рак. Ова исто така вклучува и лук, кој заедно со кромидот е полн со антиоксиданси кои можат да помогнат во намалување на воспалението, а исто така се здрави за цревата бидејќи обезбедуваат пребиотици за поттикнување на здрави цревни бактерии.

Мешунките

Мешунките како гравот се добри за вашето срце, здравјето на цревата и долговечноста. Покрај тоа, тие можат да ја намалат веројатноста за развој на болести како што се срцеви заболувања, рак, мозочен удар и дијабетес.

Покрај гравот, тука се и наутот и леќата, а сите мешунки се богати со влакна кои се исклучително важни за варењето. Можете да користите и конзервиран грав, кој ги дава истите придобивки и е полесен за подготовка.

Печурки

Тие содржат влакна, можат да го подобрат здравјето на цревата и имаат антиинфламаторни својства. Тие се извор на витамини Б и Д и калиум. Покрај тоа, тие се богати со протеини, па на пример наместо месо можете да ги користите печурките Portobello.

Истражувањата покажаа дека консумирањето само 18 грама печурки дневно ја намалува можноста за рак за дури 45%. Лековитите својства на печурките се должат на моќните антиоксиданси што ги содржат. Покрај тоа што го спречуваат ракот, тие се одлични и за спречување на појава на деменција .

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име