Дома Здравје Најдобрата храна за подигање на енергија според диететичарите

Најдобрата храна за подигање на енергија според диететичарите

618
0

Снабдувањето со енергија е важно, а овошјето е најдобрата храна што може да ви ја даде.

Без разлика како се чувствувате, едно е сигурно – важно е да останете полни со енергија за да функционирате. Снабдувањето со енергија му овозможува на вашето тело голем број работи кои се важни за неговиот опстанок, вклучително и продолжување на основните телесни функции и помагање на физичката активност и движење.

Иако го знаеме ова, има денови кога ќе се чувствувате тромо како вашето тело да не собира доволно енергија. Постојат начини да се врати енергијата, како што се суплементите и вежбањето, но одредени видови храна и пијалоци исто така можат да играат важна улога во обезбедувањето доволно мотивација во текот на денот. Според многу диететичари, овошјето е најдобрата храна која ќе ви даде енергија.

Овошјето содржи јаглехидрати – вид на макронутриенти кои се наоѓаат во одредени видови храна и пијалоци, вклучувајќи влакна, скроб и шеќери. Според Клиниката во Кливленд, јаглехидратите се есенцијални хранливи материи кои вашиот дигестивен систем ги разградува во гликоза за да ви дадат енергија за функционирање. Вашиот крвоток ја апсорбира гликозата и ја користи како енергија за напојување на вашето тело.


Шеќерот, еден вид јаглени хидрати, особено испорачува брза енергија до нашите клетки. Но, наместо да се свртите кон слатки или бонбони, искористете ја моќта на шеќерот од овошјето.

Едно овошје е само совршено за подигање на енергија – јаболкото. Тие се исто така практични за оние кои се во движење. Јаболката се полни со придобивки, што ги прави одлично овошје што треба да ги вклучите во вашите навики за јадење. Одличен е за цревата, помага при слабеење, воспаленија и го зајакнува имунолошкиот систем.

Според Школата за јавно здравје на Харвард TH Chan, една порција (еднакво на јаболко со средна големина) содржи околу 95 калории. Исто така, содржи нула грама масти, 1 грам протеини, 25 грама јаглени хидрати, 19 грама природен шеќер и 3 грама влакна. Јаболката се одличен извор и на растворливи и нерастворливи влакна – влакна растворливи во вода во телото и влакна нерастворливи во вода.

Тие исто така содржат витамин Ц, кој е корисен за контрола на инфекции и заздравување на раните, како и моќен антиоксиданс кој може да ги неутрализира штетните слободни радикали.

Причината поради која јаболката ви даваат повеќе енергија по конзумирањето е големата количина шеќер содржана во јаболко со средна големина. Јаболката содржат природен тип на едноставен шеќер наречен фруктоза. Фруктозата делува како директен извор на енергија за вашето тело. Шеќерите и многу влакна во јаболката можат да помогнат во рамнотежата на гликозата во крвта и да ви обезбедат трајна енергија без пад на нивото на гликоза во крвта.

Претходна објаваСокот од алое вера е нов тренд на TikTok, но колку е корисен и здрав?
Следна објава5 најчести митови за алергиите – кои се вистинити, а кои да заборавиме?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име