Дома Здравје Навики во исхраната кои можат да бидат штетни за здравјето на вашиот...

Навики во исхраната кои можат да бидат штетни за здравјето на вашиот мозок

440
0

Можеби не ни знаете дека некои од овие едноставни навики можат да направат вашиот мозок побрзо да старее.

Вашиот мозок се менува како што стареете. Всушност, според Medical News Today , познато е дека се менува драстично од која било друга област на вашето тело.

Експертите открија дека иако не можете да го запрете природниот процес на стареење на вашиот мозок, можете да го прилагодите вашиот животен стил за да го забавите. Овие промени ќе вклучуваат работи како квалитетен сон, редовно вежбање и здрава храна.

Лорен Манакер, д-р и авторка на книгата „The First Time Mom’s Pregnancy Cookbook“ и „ Feling Male Fertility “, коментираше за EatThis за тоа кои навики во исхраната можат да го забрзаат стареењето на вашиот мозок. Еве што треба да избегнувате.

Не јадете доволно риба

Експертите препорачуваат дека повеќето возрасни мора да јадат барем една риба неделно. Редовното консумирање риба е поврзано со намален ризик од деменција и Алцхајмерова болест, дури за 20%. Исто така, студијата Frontiers in Aging Neuroscience наведува дека омега-3 полинезаситените масни киселини (кои се наоѓаат во рибата) имаат важни невропротективни фактори и можат да помогнат во лекувањето на одредени невролошки нарушувања.

Немате јаткасти плодови

Оревите се меѓу најдобрите намирници за мозокот. Податоците покажуваат дека оревите може да го одложат когнитивниот пад во подгрупите со поголем ризик. Следниот пат, додадете ореви во вашата овесна каша или грицкајте ги за ужина наместо некои други работи.

Не јадете доволно овошје

Многу овошја содржат соединенија кои помагаат во одржување на здравјето на мозокот, затоа не заборавајте боровинки, рибизли, јаболка…

Ги отстранувате жолчките

Дали јадете само белки за појадок? Можеби сепак треба да размислите да ги вклучите. Жолчките од јајце се еден од најбогатите извори на холин, хранлива материја која игра позитивна улога за здравјето на мозокот, а содржи и голем број хранливи материи, како што се лутеин и витамин Д.

Претходна објаваШто е биотин и како придонесува за нашето тело и убавина?
Следна објаваНеколку совети како да заштедите пари на здрава храна

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име