Дома Психолошки совети Кога се чувствувате вознемирени, не кажувајте дека сè ќе биде добро, наместо...

Кога се чувствувате вознемирени, не кажувајте дека сè ќе биде добро, наместо тоа направете го ова

238
0

Наместо да се обидувате да создадете чувство на сигурност за тоа што ќе се случи, многу поефикасно е да создадете чувство на сигурност за фактот дека ќе можете да се справите со сè што на крајот ќе се случи.

Кога се чувствуваме несигурни, вообичаено е да се поддржуваме себеси или другите уверувајќи ги дека сè ќе биде во ред. Сепак, како што се испостави, оваа фраза, иако е добронамерна, не е баш најкорисна кога станува збор за ублажување на овие чувства.

Животот е полн со непознати, а според клиничкиот психолог и нутриционист Никол Беркенс, несигурноста е основата на анксиозноста.

„Анксиозноста всушност се однесува на нивото на несигурност што доаѓа од ситуацијата и чувството за нашата способност да се справиме со неа“, вели таа.

Кога не го знаете секој детал за тоа како нешто ќе се одвива или како некој ќе реагира, големи се шансите да почнете да се чувствувате непријатно.
Неизвесноста, за жал, не можеме да ја контролираме. Сепак, можеме да контролираме како гледаме на нашата способност да се справиме со различни ситуации.

  • Не можеме да кажеме „Не грижи се за тоа“ или „Сè ќе биде добро“ бидејќи знаеме дека тоа не е вистина. Не можеме да ја контролираме неизвесноста. Она што можеме да го контролираме е да се фокусираме на вториот дел од равенката: нашето верување и увереност дека можеме да го решиме, додаде Беркенс.

Така, наместо да се обидувате да создадете чувство на сигурност околу она што ќе се случи, Беркенс вели дека е многу поефикасно да се создаде чувство на сигурност околу фактот дека ќе можете да се справите со сè што на крајот ќе се случи.


Ако не знаете како да развиете чувство на самодоверба за тоа што може да се случи, Беуркенс ве советува да се сеќавате на минати примери или како сте се справиле со слична ситуација на пример.

  • Тој акцент и фокус се всушност она што ни помага да го поддржиме нашето ментално здравје во целина – заклучи Беуркенс Извор:mbg
Претходна објаваПита со месо и компири (рецепт)
Следна објаваДобри вести за бабите и дедовците: грижата за внуците им помага да живеат подолго

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име