Дома Здравје Доктор ги сподели најздравите видови тестенини и слични прилози за дијабетичари

Доктор ги сподели најздравите видови тестенини и слични прилози за дијабетичари

3419
0

Доктор ги сподели најздравите видови тестенини и слични прилози за дијабетичари

Дијабетесот тип 2 предизвикува превисоко ниво на шеќер во крвта, што го зголемува ризикот од сериозни компликации. Дијабетесот не мора да не спречи да уживаме во храната; важно е само да донесувате паметни и здрави одлуки.

Јаглехидратите кои се наоѓаат во тестенините предизвикуваат скок на гликозата, поради што дијабетичарите треба да се држат настрана. Сепак, постојат опции и за таа група луѓе. Ендокринолог, попознат како Гласот на дијабетес, ги навел на TikTok.

Тестенини од цели зрна пченица
Овој тип на тестенини се прави од интегрално пченично брашно, кое содржи повеќе влакна и хранливи материи во споредба со рафинираното бело брашно.

Храната од цели зрна има тенденција да биде подобра за контролирање на нивото на гликоза во крвта, бидејќи тие имаат тенденција да имаат понизок гликемиски индекс (ГИ). Ова значи дека не влијае на нивото на шеќер во крвта толку брзо како рафинираните јаглехидрати.

Сепак, Дијабетес ОК сè уште препорачува да внимавате на големината на вашите порции бидејќи интегралните житарки сè уште содржат јаглехидрати.

Тестенини на база на мешунки
Овој тип на тестенини е богат со влакна и протеини кои го забавуваат разградувањето на јаглехидратите во гликоза во крвта. Затоа, мешунките често не предизвикуваат големи скокови на шеќерот во крвта, особено ако порциите не се премногу големи.

„Гласот на дијабетесот“ препорачува опции од леќа, наут или црн грав.

Кафеав ориз
Кафеавиот ориз не е тестенина, но ќе служи како сличен прилог. Тој е добар извор на растителни влакна и има понизок гликемиски индекс, меѓутоа, големите количини кафеав ориз сепак може да го подигнат нивото на гликоза во крвта.

Киноа
Според ендокринолог, киноата е целосен протеин и содржи добра количина на влакна. Студијата објавена во списанието Nutrients покажа дека популарната житарка ги ублажува скоковите на шеќерот во крвта после оброкот.

Шпагети од тиквички
Иако не се традиционални тестенини, овие опции од зеленчук се многу добри и со малку јаглехидрати.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име