Дома Живот Ако сакате да ослебнете, внимавајте што јадете пред спиење

Ако сакате да ослебнете, внимавајте што јадете пред спиење

796
0

Кога ќе одлучите да изгубите тежина, првото нешто што ќе го исфрлите од вашата рутина се ноќните оброци.

Иако многу луѓе веруваат дека јадењето пред спиење може да предизвика зголемување на телесната тежина, тоа всушност не е точно. Никогаш не треба да си легнувате гладни, но дефинитивно треба да внимавате што јадете.

Доколку ве интересира што се случува со телото кога си легнувате во кревет, еве го одговорот.

Можете да изгубите тежина

Мали, здрави закуски пред спиење може да ви помогнат да ги изгубите вишокот килограми. На телото му е потребна енергија додека спиете, а вечерата ќе ви помогне да го спречите гладот ​​и да избегнете прејадување со нездрави грицки. Истражувањата покажаа дека вечерното млеко од житарки и житарките од цело зрно може да ви помогнат да изгубите во просек нешто повеќе од половина килограм.

Ќе спиете подобро

Одењето во кревет на празен стомак може да ве држи будни ноќе, а недостатокот на сон предизвикува зголемување на телесната тежина и срцеви заболувања. Наместо да се изгладнувате, одлучете се за лесна, здрава ужина пред спиење за да имате добар сон.

Шеќерот во крвта ќе ви биде во рамнотежа

Многу луѓе не можат да го започнат денот без шолја кафе бидејќи се чувствуваат исцрпени поради падот на нивото на шеќер во крвта без разлика колку часа спијат. Луѓето со дијабетес можат да се разбудат наутро со висок шеќер во крвта, дури и ако не јаделе ништо пред спиење, а другите луѓе може да доживеат низок крвен шеќер во текот на ноќта, што го нарушува нивниот сон.

Тоа ќе ви помогне да ја одржите мускулната маса

Можеби поминувате часови во теретана и кревате тегови неколку пати неделно, но ако легнете на празен стомак, тоа всушност може да ги саботира сите ваши напори. Ако се чувствувате гладни пред спиење, вашето тело може да ве држи ментално будни, што пак ќе влијае на вашиот метаболизам и ќе ја забави способноста на вашето тело да ги претвора протеините во мускули.

Претходна објава8 работи што не сте ги знаеле за габични инфекции
Следна објаваСалата од зеленчук со јајца и пченка – чекор по чекор (рецепт)

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име