Дома Живот 10 работи што треба да ги практикувате за да живеете 100 години

10 работи што треба да ги практикувате за да живеете 100 години

3374
0

Научниците потврдија кои 10 работи треба да ги практикувате за да доживеете 100 години, а во продолжение дознајте кои се тие 10 нешта…

Просечниот животен век на еден човек во светот е од 75 до 79 години, а еве како тие години да ги направиме уште поздрави и посреќни… Научниците откриваат совети како да го продолжите животниот век!


Пијте 2 литри вода секој ден
Хидратацијата е важна за многу телесни функции, од мозокот до срцето до зглобовите. Еден од најлесните начини да пиете повеќе вода е да носите шише со вода за повеќекратна употреба каде и да одите.

Јадете до 80% сити, а не 100%
Во Окинава, Јапонија, каде што има најголема концентрација на стогодишници покрај медитеранската исхрана, тие практикуваат концепт наречен „хара хачи бу“. Ова е изрека и потсетник да престанете да јадете кога сте сити приближно 80%. Тоа значи да престанете да јадете кога веќе не чувствувате глад и кога сте јаделе доволно, да не се прејадувате.


Закуска со јаткасти плодови
Не само што јаткастите плодови се вкусни и разноврсни, туку тие се и полни со здрави масти, влакна и хранливи материи. Всушност, тие се една од најдобрите намирници што можете да ги јадете за здравјето на срцето. Бидејќи срцевите заболувања се водечка причина за смрт, помагајте и заштитете го вашето срце со секојдневно јадење ореви.

Често јадете мешунки како грав, соја, грашок, наут, леќа
Луѓето кои живеат подолго обично јадат растителна храна наместо месо. За долговечност, важно е да се јаде многу мешунки како грав, соја, грашок, наут, леќа, како извор на ситост и хранливи протеини. Мешунките обезбедуваат доволно влакна, протеини, витамини и минерали, хранливи материи кои се неопходни за здравје и здраво стареење, односно виталност.

Движете се наоколу
Физички активности со низок интензитет како пешачење, одење на лента за трчање, лесни вежби, домашни работи, пешачење до работа, работа во градина, сето тоа ви помага да имате поголема физичка активност, која е клучна за здравјето и виталноста!


Ограничете го максималниот внес на месо или целосно елиминирајте го
Ако не можете да се откажете од месото, консумирајте го само во посебни прилики, понекогаш или ако навистина морате, потоа еднаш неделно во помали порции. Има тони рецепти на интернет и толку многу неверојатни замени од растителна основа за јадења со месо што е вистинско време да започнете полека да го замените месото со други вкусни јадења и јадења.

Почесто дружете се со пријателите
Социјалната поддршка е клучен дел од здравјето и долговечноста и може да помогне во спречување на болести како деменција. Во Окинава, Јапонија, тие ја следат традицијата наречена „моаи“ каде што основаат група доживотни пријатели на кои ќе се потпрете низ сите животни подеми, падови, триумфи и предизвици. Затоа закажете почести собири со неколку блиски пријатели. Ова може да биде дружење во локален ресторан, кафе во вашето омилено кафуле, одење на прошетка во парк, па дури и видео или телефонски повик ако не можете да се сретнете лично. Важно е да ги одржувате и зајакнете вашите социјални врски и односи. Научно е докажано дека пријателствата имаат многу позитивно влијание врз нашето ментално и физичко здравје!

Најдете време за некои хоби
Луѓето кои имаат хоби или прават работи надвор од работата и нивните кариери имаат подобро чувство за цел во нивните животи. Многу луѓе едноставно го опишуваат тоа како една причина повеќе да станете од кревет наутро. Можеби ова е грижа за градина, домашни растенија, домашно милениче, сликање или плетење. Тоа може да биде и волонтирање во заедницата, помагање и поддршка на некого. Сè додека тоа е нешто што ве исполнува, тоа е она што е важно.


Опкружете се со поддршка

Нашите пријатели и семејството можат да имаат огромно влијание врз нашето физичко, ментално и емоционално здравје. Тоа е „социјална безбедносна мрежа“ на луѓе во нивната заедница, општество, семејство, кои се грижат еден за друг. За да го вклучите ова во вашиот секојдневен живот, поканете ги семејството и пријателите да учествуваат во нешто заедно. Направете вечера, поканете ги пријателите или семејството, прошетајте заедно во локалниот парк, помогнете му на пријател или член на семејството кога тие се мачат, помогнете им кога ја реновираат својата куќа или стан или се преселуваат. Опкружувањето со луѓе кои имаат слични цели и вредности може да ви помогне да се чувствувате поддржани и да изградите ниво на одговорност и емпатија.


Опуштете се и уживајте повеќе во животот!
Уживајте во малите нешта како гледање филм, серија, читање книга, одење на сладолед, пробајте нови работи, нови хоби, одете во авантура, запознајте нови луѓе, патувајте, шетајте со кучето, уживајте во чаша вино. Направете нешто што ве релаксира, што го намалува стресот. Правете се што ве прави среќни!

Заклучок за крај
Да бидеме појасни, дури и да ги правиме сите овие работи, не е гарантирано дека сите ќе доживееме 100 години, но научниците дошле до овие резултати и факти преку различни истражувања и интервјуирање на 100-годишници.

Претходна објаваОмилен деликатес на нов начин: Бајадера од кокос
Следна објаваБрзи пица кифлички без квасец

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име