Дома Психолошки совети 10 вежби за мозокот: лесен начин за подобрување на вашата меморија

10 вежби за мозокот: лесен начин за подобрување на вашата меморија

389
0

Важноста на менталната кондиција е во тоа што ако работите на тоа, тоа ќе има директно позитивно влијание врз вашата продуктивност. Ќе ви се подобри концентрацијата, ќе имате подобра меморија и воопшто – вашиот мозок подобро ќе функционира.

Покрај следењето на здравите животни навики, како што се добро урамнотежена исхрана и редовно вежбање, можете исто така да ги одржувате умот и меморијата остри со вежби за тренирање на мозокот.

Вежбите за зајакнување на функцијата на мозокот треба да понудат новина и предизвик. Научниците ги препорачуваат следните вежби за изострување на менталните вештини:

  1. Тестирајте ја вашата меморија. Направете список – намирници, работи што треба да ги правите или што било друго што ќе ви падне на ум и посветете го на памет. Еден час или нешто подоцна, видете колку работи можете да запомните. Направете го списокот што е можно попредизвикувачки за максимална ментална стимулација.
  2. Пушти музика. Научете да свирите музички инструмент или да се придружите на хор. Истражувањата покажуваат дека учењето нешто ново и сложено во долг временски период е идеално за стареењето на умот.
  3. Направете ја математиката во вашата глава. Решавајте проблеми без помош на пенкало, хартија или компјутер. Можете да го отежнете ова со одење во исто време.
  4. Научете како да готвите нов вид на храна. Готвењето користи многу сетила – мирис, допир, вид и вкус – кои вклучуваат различни делови од мозокот.
  1. Научете странски јазик. Вклучените слушања и слух го стимулираат мозокот. Освен тоа, богатиот речник е поврзан со намален ризик од когнитивно опаѓање, според една шпанска студија објавена во октомври 2014 година во списанието „Annals of Psychology“.
  2. Направете слики од зборовите. Замислете како да го напишете зборот во вашата глава, а потоа обидете се да размислите за други зборови што почнуваат (или завршуваат) со истите две букви.
  3. Нацртајте ја картата од меморијата. Откако ќе се вратите дома од посета на ново место, обидете се да нацртате карта на областа. Повторете ја оваа вежба секогаш кога одите некаде повторно.
  1. Предизвикајте ги вашите сетила за вкус. Кога јадете, обидете се да ги идентификувате поединечните состојки во вашиот оброк, вклучувајќи суптилни билки и зачини.
  2. Подобрете ја координацијата рака-око. Најдете ново хоби кое вклучува фини моторни вештини, како што се плетење, цртање, сликање или составување загатка.
  3. Научете нов спорт. Започнете да правите атлетски вежби кои бараат и ум и тело, како што се јога, голф или тенис.

Наскоро луѓето ќе сфатат дека можат да преземат чекори за да го одржат својот мозок здрав, исто како што знаат дека можат да спречат срцеви заболувања со преземање одредени активности. Научниците предвидуваат дека здравјето на мозокот ќе биде на својот врв во следната деценија, сега кога има докази дека функционира здравиот живот за мозокот.

Претходна објаваМногу е важно што јадете за време и по цревната вироза
Следна објаваПет работи кои не треба да ги правите на празен стомак

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име