Дома Здравје Храна против стрес

Храна против стрес

325
0



Следниот пат кога ќе се чувствувате лошо или под стрес, посегнете по оваа храна и сите проблеми ќе исчезнат…


Портокали

Едно германско истражување покажа дека витаминот Ц го намалува стресот, го враќа крвниот притисок во нормала и го намалува нивото на кортизол, а истовремено прави чуда за имунолошкиот систем.

Сладок компир

Слаткиот компир е добар за ослободување од стресот бидејќи со еден удар убива две мушички – ја задоволува потребата од јаглехидрати и нешто слатко, а полн е со разни витамини.

Суви кајсии

Тие се богати со магнезиум, кој е природен непријател на стресот, а помага и за опуштање на мускулите.

Бадеми, ф’стаци и ореви

Бадемите се полни со витамини Б и Е кои го помагаат имунолошкиот систем, а ф’стаците и оревите помагаат во намалување на крвниот притисок.

Мисиркино месо

Подгответе го на каков било начин бидејќи содржи аминокиселина Л-триптофан која го поттикнува лачењето на серотонин со што автоматски сме посреќни, а докажано и смирувачко дејство. Ова е причината зошто многу луѓе се чувствуваат посреќни, па дури и уморни после оброк со мисирки.

Спанаќ

Недостатокот на магнезиум може да доведе до главоболки и замор, а само една чинија спанаќ содржи 40% од дневните потреби на магнезиум.

Лосос

Исхраната богата со омега-3 масни киселини штити од срцев удар, но и спречува прекумерни и нагли скокови на кортизол и адреналин.

Авокадо

Студијата на Националниот институт за срце, бели дробови и крв покажа дека еден од најдобрите начини за нормализирање на крвниот притисок е да се консумира доволно калиум, кој го има во изобилство во ова овошје, три пати повеќе отколку во бананите.

Зелените

Брокулата, кељот и другиот зелен зеленчук се полни со витамини кои го зајакнуваат нашето тело во време на стрес.

Google search engine
Претходна објаваКако да го одморите мозокот за викенд? Задолжително пробајте ги овие 5 лесни начини
Следна објава5 од најтопли градови во Европа во студените зимски денови

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име