Дома Здравје Храна за рамен стомак…

Храна за рамен стомак…

138
0

Правилната исхрана заедно со физичката активност се клучни за постигнување и одржување на телесната тежина.Ако сакаме да имаме рамен стомак, следната храна треба да ја најдеме во нашето мени:Интегралните житарки помагаат во одржување на тежината, на варењето на храната и обезбедување чувство на ситост. Секогаш бирајте интегрални тестенини и леб. Цели зрна, исто така, имаат поповолно дејство врз одржувањето на нормалното ниво на шеќер во крвта и лачењето на инсулин во споредба со рафинираните житарки.Чили зачин е познато како храна што го забрзува метаболизмот благодарение на активната компонента капсаицин. Промовира губење на тежината и губење на маснотии.Краставиците содржат 96% вода, многу се добри за детоксикација и спречуваат надуеност. Тие исто така содржат кверцетин, кој е моќен антиоксиданс.Бананите се одличен избор за попладневна закуска. Тие го стимулираат метаболизмот, обезбедуваат чувство на ситост и спречуваат надуеност. Тие се богати со калиум и спречуваат задржување на водата во организмот.Леќата е богата со протеини и растителни влакна. Протеините овозможуваат чувство на ситост, а влакната го подобруваат варењето. Покрај тоа, тој е богата со железо.Анасон го подобрува варењето, ги ублажува грчевите во стомакот и спречува надуеност. Можете да користите суров или варен анасон. Исто така, со многу јадења можете да консумирате анасон како зачин.Јогурт . Пробиотичките јогурти, покрај тоа што содржат добри бактерии и придонесуваат за нормалната цревна флора, содржат и протеини, благодарение на што обезбедуваат чувство на ситост. Тие исто така го спречуваат чувството на надуеност.Ѓумбирот е природен лек за лекување на надуеност. Стимулира варење и губење на тежината. За овие цели, чај од ѓумбир се препорачува после јадење.Зелениот чај е богат со антиоксиданси кои ја зголемуваат енергијата и брзо согорување на маснотии. Тие го стимулираат метаболизмот и слабеењето. Ако сакате да се ослободите од вишокот килограми, консумирајте зелен чај секој ден.Бадемите придонесуваат за согорување на маснотиите, имаат малку калории, обезбедуваат чувство на ситост и се одличен избор за ужинка.

Претходна објава10 декември – Ден на човековите права
Следна објава11 декември – меѓународен ден на планинатa

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име