Дома Здравје Три видови брашно, одлични за храна без глутен…

Три видови брашно, одлични за храна без глутен…

215
0

Брашното е храна што ја има во повеќето производи, и иако белото од пченица е она со кое најчесто се среќаваме – има и други видови брашно кои се многу поздрава опцијаЛебот и колачите направени од овие видови брашно ќе бидат многу повкусни и ќе знаете дека се грижите за вашето здравје.

Исто така, овие видови брашно се одличен избор за оние кои треба да се придржуваат до диета без глутен односно се алергични на глутен таканаречена целијачна болест. Со помош на диета без глутен, симптомите на болеста целосно ќе исчезнат, но мора да се придржувате до неа до крајот на животот.

За да се одржи оваа диета, потребно е добро да се запознаеме со храната во која можеме да најдеме глутен, или која храна може да ви наштети. На пример, глутен во трагови може да се најде во преработените производи во стабилизаторите на храната, како што се адитиви и конзерванси.

Ова се трите видови брашно…

Бадемово брашно:

Бадемовото брашно е одлично за луѓето кои сакаат или треба да се држат до диета без глутен, а покрај тоа содржи железо и магнезиум , а само 100 грама бадеми содржат 130 проценти од препорачаната дневна количина на витамин Е.

Покрај тоа, е одличен извор на јаглени хидрати, протеини и здрав маснотии, а тоа значи дека безбедно ќе го зачувате вашето здравје со конзумирање. Друг плус на брашно од бадем е тоа што можете да го подготвите дома и потоа да го комбинирате со многу слатки и солени јадења, како што се мед, црвено месо или грашок.

Брашно од хељда:

Хељдата е растение за кое многумина мислат дека припаѓа на групата житарки, но всушност хељда е семе од овошје, што ја прави совршена замена за житарките. Карактеристично за ова растение е тоа што не содржи глутен и е одлична и вкусна замена за житарки кај лицата со алергија на глутен.

Хељдата е извор на скроб, магнезиум, железо и фосфор и витамини Б1 и Б2. Брашното од хељда во зависност од начинот на мелење, е погодно за подготвување каши, а ако е поситно мелено и за правење леб, колачи, тестенини…

Пченкарно брашно:

Пченкарно брашно, треба да се меша со други видови брашно, а причината за ова е што, на пример, лебот е исклучително тврд ако се користи само тоа. Неговиот вкус е сладок, така што вкусот на секој десерт што ќе го подготвите ќе го однесе на ново ниво.

Исто така, истражувањата покажаа дека конзумирањето на пченкарно брашно влијае на болести како што се анемија, бронхитис, депресија и дијабетес и Алцхајмерова болест. Тој е извор на витамини Б6 и К, како и магнезиум, фосфор, калиум и рибофлавин.

Претходна објаваШто е емоционална интелигенција?
Следна објаваПравославните христијани денеска го празнуваат Св. Василиј Велики

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име