Дома Здравје Работи кои лошо влијаат на работата на вашите хормони

Работи кои лошо влијаат на работата на вашите хормони

580
0

Хормоните имаат влијание на многу работи што се случуваат во вашето тело. Апетитот, тежината, менструацијата и сексуалниот нагон се само некои од нив. Сепак, нивното „чудно“ дејство не е само случаен феномен над кој не можете да имате контрола.

Одредени однесувања може да предизвикаат прекумерно или недоволно лачење на одредени хормони, што влијае на вашето тело, расположение и целокупното здравје. Следниве пет навики можат да влијаат на неправилното функционирање на хормоните и да имаат влијание врз вашето физичко и ментално здравје.

„Зависност“ од слатки

Конзумирањето на храна со премногу додаден шеќер е директно поврзано со зголемување на телесната тежина, а прекумерната тежина може да доведе до отпорност на телото на инсулин, хормон кој го „движува“ шеќерот во крвотокот за да ја обезбеди потребната енергија на клетките на телото. Резултат: развој на претходник на дијабетес, познат како метаболички синдром или развој на дијабетес тип 2.

Доцен стрес

Обично навечер опаѓа нивото на хормонот на стрес кортизол, што ви помага да се опуштите и да заспиете. Меѓутоа, ако се чувствувате напнати во попладневните часови, тоа значи дека нивото на кортизол се зголемува, што го отежнува заспивањето.

Редовни напади на несоница

Тоа е маѓепсан круг: недостатокот на сон го зголемува нивото на кортизол, а кортизолот влијае на нивото на шеќер во крвта, што ве прави поподложни на стрес и желба за брза храна. За да го намалите нивото на кортизол што е можно повеќе, треба да спиете минимум седум часа на ден.

Нередовна физичка активност

Физичката активност често ја потиснува желбата за храна. Ова најчесто се поврзува со аеробни вежби, што доведува до намалување на нивото на хормонот грелин (овој хормон го потиснува апетитот).

Олеснете го ПМС со слатки

Шеќерот има негативно влијание на многу мозочни хемикалии кои инаку се засегнати за време на ПМС. Ако сте мрзливи и нерасположени за ПМС, шеќерот само ќе го влоши. Да, тој сака да помогне во даден момент, но по дваесетина минути ситуацијата ќе биде иста, ако не и полоша. Наместо преработени шеќери, попаметно е да се консумираат природни: лажичка мед, круша, банана, јаболко…

Претходна објаваЕве како да се ослободите од надуеноста при ПМС
Следна објаваКако да го контролирате холестеролот со диета? 13 совети

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име