Дома Здравје Проблеми со тироидната жлезда? Избегнувајте ја оваа храна…

Проблеми со тироидната жлезда? Избегнувајте ја оваа храна…

764
0



Тироидната жлезда влијае на работата на сите други органи во телото. Затоа е важно да ја одржуваме во форма, но сведоци сме дека се повеќе луѓе, особено жените имаат проблеми со тироидната жлезда.

Најчестите болести на тироидната жлезда се хипертироидизам или забрзана функција на тироидната жлезда, кога произведува премногу хормони, и хипотироидизам или бавна функција на тироидната жлезда, кога произведува премалку хормони. И во двете состојби, одредени видови храна треба да се избегнуваат бидејќи може да имаат негативно влијание врз функцијата на тироидните хормони.

Работата на тироидната жлезда може да биде нарушена од различни причини, но симптомите на хипертироидизам или хипотироидизам може да се ублажат со избегнување на одредена храна. Сепак, правилниот избор на храна може да биде сосема индивидуален, па затоа е добро да се консултирате со лекар пред да исфрлите некоја од намирниците од исхраната.

Во случај на хипертироидизам избегнувајте:

  1. храна богата со јод како што се морските плодови кои се богати со јод. Исто така, треба да се избегнува јодизирана сол бидејќи содржи многу поголеми количини на јод.
  2. Полномасно млеко, а наместо тоа користете обезмастено млеко кое полесно се вари.
  3. Рафинираното брашно содржи помалку хранливи материи од целото пченица и тешко се вари. Рафинираното брашно има висок гликемиски индекс и може да го наруши шеќерот во крвта и нивото на хормони.
  1. Црвено месо, а наместо тоа јадете посно месо како мисирка и риба како лосос, туна, харинга и скуша.
  2. Млечни производи, особено ако хипертироидизмот е поврзан со нетолеранција на лактоза, односно неможност за варење на млекото и млечните производи. Избегнувајте млечни производи доколку постојано ве мачат дигестивни проблеми, надуеност и чувство на замор по консумирање млеко, сирење, сладолед, јогурт итн.

Во случај на хипотироидизам, избегнувајте:

  1. Гоитрогена храна (храна која го спречува навлегувањето на јод од крвта) како сенф, карфиол, брокула, спанаќ, рен и слично.
  2. Соја и производи од соја, како што е маслото од соја, кои можат да влијаат на производството на тироидните хормони. Исто така, се препорачува да се избегнуваат чоколади и енергетски плочки бидејќи содржат соја лецитин, кој може да го спречи производството на тироидни хормони. Исто така, избегнувајте соја сос.
  3. Бидете внимателни со храната што содржи глутен, како што се јачменот, пченицата, ‘ржта или рафинираната храна што содржи глутен. Исто така, намалете ја потрошувачката на зеленчук како брокула и карфиол.
  4. Брза храна, која исто така го забавува производството на тироидни хормони.
  5. Праските, крушите и јагодите се овошја кои треба да ги избегнувате или да ги јадете умерено за да го зголемите производството на хормони во организмот
Google search engine
Претходна објаваРецепт: Леб полнет со сирење и лук
Следна објаваНаправете традиционални баварски переци, омилено пециво во Германија

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име