Дома Живот Причини зошто сте постојано уморни

Причини зошто сте постојано уморни

457
0

Спиете седум до осум часа, а сè уште сте уморни. Се чувствувате уморни од работа, домашни работи или едноставно од се. Вие не сте единствениот. Ви ги откриваме причините за ваквата состојба и како да ја надминете.

Досадно ти е

Досадата доминира во нашите животи кога паѓаме во рутина, но удобноста понекогаш може да биде дестимулирана и да направи да се чувствувате уморни.

За да го поправите тоа, направете нешто ново. Дури и малите промени како бегството на два дена, од градот во некоја нова средина, можат да дејствуваат како стимул и да го размрдаат вашиот систем. „Постои силна врска помеѓу нашите емоции и тоа како се чувствуваме физички“, вели клиничкиот психолог Џудит Силс.

Промената на вашата рутина може да ви помогне, да се вратите дома од работа на друг начин, да пробате нова храна, кога ќе добиете некои нови информации и ќе почувствувате дека вашето тело се буди. Тоа е храна за умот, вели Силс.

Имате алергии

Сфатете ги алергиите како непоканети гости со кои вашето тело се бори. Доколку ве нападнат алергени како полен, одредена храна или прашина, веројатно ќе имате потешкотии со дишењето и кивањето и нема да можете ни да заспиете. Не е ни чудо што се чувствувате уморни. За да ги поправите работите, тестирајте се повторно бидејќи можеби сте алергични на нешто што сè уште не го ни знаете. Земете соодветни лекови.

Се предозиравте со кофеин

Изгледа малку контрадикторно дека овој стимуланс може да предизвика замор, но навистина е. Доволна е една доза кафе наутро, но кога ќе престане да делува, повеќето луѓе обично посегнуваат по уште поголема доза на кофеин. Кафето ќе ви го забрза отчукувањата на срцето и ќе ви го подигне крвниот притисок и ќе ви го наруши сонот.

За да избегнете предозирање со кофеин, земете шолја чај како алтернатива. Имено, една шолја зелен чај содржи 50 мг кофеин, додека една шолја кафе содржи дури 137 мг кофеин. За да се одморите фер, избегнувајте кафе и темно чоколадо во доцните попладневни часови.

Правите повеќе задачи одеднаш

Вршењето една задача во исто време изгледа како луксуз за повеќето луѓе. Сите некако станавме машини за мултитаскинг. Кога правите повеќе работи одеднаш, треба брзо да се префрлите од една задача на друга и на тој начин телото троши многу гликоза. Со конзумирање на шеќер во телото, што го прават повеќето луѓе, вие само ги подобрувате работите во моментов, но долгорочно ќе се онесвестите.

За да ги поправите работите, обидете се да ги намалите вашите задачи на најмалку три одеднаш. Направете кратки паузи за да му овозможите на вашето тело да се опорави.

Вие сте анемични

Анемичните луѓе немаат доволно црвени крвни зрнца кои се одговорни за транспорт на кислород во телото. На луѓето со анемија им е потешко да се концентрираат и имаат помалку енергија.

За да ги поправите работите, повторно проверете ја вашата крвна слика и земајте храна богата со железо, месо, спанаќ, калинка, црвени сокови и по консултација со лекар и додатоци на железо во комбинација со витамин Ц.

Имате лошо држење на телото

Стегнете ги рамениците, подигнете ја брадата и натегнете се бидејќи лошото држење не дозволува крвта да циркулира нормално, а со тоа ги оптоварува белите дробови и срцето. Неправилното седење исто така ги предизвикува овие проблеми и замор, предупредува тренерот и психолог Кетлин Кох. За да седите исправено, исто така треба да ги тренирате мускулите на грбот и рамената и секогаш да внимавате на држењето на телото.

Неправилна функција на тироидната жлезда

Една од главните медицински причини за бавен метаболизам и недостаток на енергија е хипотироидизмот. Недостатокот на тироиден хормон го успорува метаболизмот, отчукувањата на срцето, односно пулсот, ја успорува работата на цревата, го зголемува заморот, склоноста за спиење навечер, но и дење и ја зголемува нетолеранцијата на студ.

За да ја поправите состојбата, консултирајте се со лекар и веројатно ќе добиете заменски хормон кој лачи помалку тироидна жлезда.

Не вежбате доволно

Иако звучи контрадикторно, колку повеќе се движите, толку помалку ќе бидете уморни. Можеби навистина сте уморни од лежење, седење и физички неактивни. Неактивноста е исто така причина за замор. Научно е докажано дека луѓето со лоша физичка кондиција побрзо се заморуваат и се поподложни на стрес.

За да ја поправите ситуацијата, почнете буквално со мали чекори. Истражувањата покажуваат дека 15-минутната прошетка исто така му помага на срцето да работи и ја враќа енергијата.

Претходна објаваДали сте заборавени? Имате бурен животен синдром
Следна објава„МИР-19“- Рускиот лек против коронавирис влезе во третата фаза од клиничкото тестирање

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име