Дома Живот Престанете да пушите цигари со овие 10 видови храна

Престанете да пушите цигари со овие 10 видови храна

1975
0
Stop cigarette, woman hands breaking the cigarette with clipping path

Откажувањето од оваа лоша навика може да биде сериозен проблем…

Откажувањето од пушењето е долг и комплициран процес. Во борбата против зависноста од никотин можат да помогнат различни методи – јога, спортување… Правилната исхрана исто така игра важна улога во искоренувањето на лошата навика. Многу намирници ја намалуваат желбата за цигара и помагаат да се отстрани никотинот од телото.

Ѓумбир
Свежиот корен од ѓумбир исечете го на мали парчиња и носете го со себе. Штом сакате да запалите цигара, ставете парче ѓумбир во устата и џвакајте. Вкусот на лековитиот корен ќе ја убие желбата за пушење. Друга опција е да се вари чај од ѓумбир со мед и лимон.

Темно чоколадо
Темното чоколадо помага во борбата против стресот за време на одвикнување од никотин. Покрај тоа, мало парче горчливо чоколадо ќе ви го намали апетитот и ќе го спречи прејадувањето – затоа што пред да се откажете од пушењето честопати вклучува глад и, како резултат на тоа, зголемување на телесната тежина.

Брокула
Здравата, полна со витамини, брокулата ја намалува желбата за пушење и помага да се елиминира никотинот од телото. Покрај тоа, овој зеленчук е нискокалоричен, што е особено важно за луѓето кои не сакаат да се здебелат откако ќе се откажат од цигарите.

Цимет

Наместо да запали цигара, нарколозите советуваат да се откине парче стапче цимет и да се џвака 10-15 минути – тоа значително ја намалува желбата за пушење. Но, дури и ако не му одолеете на искушението, пушењето сепак нема да ви донесе задоволство. Циметот остава еден вид изгореница на слузокожата, која во комбинација со чадот од тутун предизвикува болка – ова не е опасно по здравјето, но е многу непријатно за пушачот.

Млечни производи
Многу пушачи тврдат дека после конзумирање на млечни производи, вкусот на цигарите им станува неподнослив. Испијте чаша кефир или млеко пред да пушите и уверете се сами. И тоа не е се: млечните производи се одлични абсорбенти и помагаат да се отстрани никотинот и другите штетни материи од телото.

Агруми

Во телото на пушачот, никотинот го уништува витаминот Ц и ја спречува неговата апсорпција. Конзумирајте лимони, грејпфрути и портокали за да го надоместите недостатокот на аскорбинска киселина. Покрај тоа, киселиот вкус на цитрусот го намалува задоволството од пушењето.

Целер
Целерот е буквално создаден за да се бори против пушењето. Не само што го расипува вкусот на цигарите, туку помага и за намалување на зависноста од никотин, го нормализира крвниот притисок и ја подобрува состојбата на кардиоваскуларниот систем кај пушачите.

Јаболка
Кога човек е нервозен, раката сама оди до кутијата цигари. Лекарите советуваат наместо тоа да грицкате јаболко – овој процес помага да се намали нервната напнатост без да му наштети на вашето здравје. Освен тоа, јаболката го компензираат недостатокот на оксална киселина и железо во телото на пушачот.

Модар патлиџан
Модар патлиџаните содржат никотинска киселина, односно витамин ПП, поради што ефикасно ја намалуваат желбата за пушење. Освен тоа, никотинската киселина благотворно делува на нервниот систем, ја ублажува напнатоста и стресот – а токму стресот често го принудува човекот да запали цигара.

Вода
Чистата вода е добра за сите луѓе, а двојно повеќе за пушачите. Прво, по неколку голтки вода, вкусот на цигарите изгледа непријатен. Второ, течноста ги започнува метаболичките процеси и го обновува функционирањето на органите и системите ослабени од пушењето. И трето, водата ги отстранува токсините и отровните материи акумулирани во телото на пушачот.

Претходна објаваНешто поинакво: Брзи колачи со сирење
Следна објаваДремката попладне има многу придобивки, но еве колку треба да трае за да не се соочиме со уште поголем замор

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име