Дома Здравје Оваа храна е одлична за здравјето на коските

Оваа храна е одлична за здравјето на коските

237
0

Ако темелно ги проучите состојките на додатоци во исхраната и голем број препарати кои го промовираат здравјето на коските, ќе откриете дека сите тие содржат соја изофлавони. Можеби сте чуле дека консумирањето соја е добро за вашите коски и може да спречи остеопороза.

Звучи одлично, но дали има вистина во тие тврдења?
Научниците имаат спротивставени мислења за влијанието на сојата врз здравјето на коските, така што луѓето сè уште не знаат што е подобро да се земаат , природни препарати или додатоци во исхраната кои содржат соја .
Она за што се согласуваат научниците е дека не земате додатоци што се премногу вештачки , не обрнувајте внимание на декларациите и не читате што консумирате.
Покрај тоа, сегашните докази сугерираат дека мешавините со изофлавон од соја не го забавуваат губењето на коските , како што се обидоа да докажат некои студии. Но, треба да бидете претпазливи бидејќи долгорочната употреба на високи дози на екстракти од соја не е тестирана , но докажано е дека умерените дози што се консумираат до три години се безбедни .

Природно решение
Ако, пак, не сте љубител на додатоци во исхраната , или не сакате да ризикувате додека не се докаже целосно дејството на препаратот , за вас постои уште подобро, природно решение, а тоа е консумирање соја во својата природна форма .
Сојата е добар и разумен избор доколку сакате да го намалите внесот на масти и, особено на заситените масти, додека се обидувате да го зголемите внесот на високо квалитетни протеини .
Сојата е прифатлива и високо прилагодлива храна. Може да се користи во различни јадења , но ако претходно не сте го јаделе, бидете внимателни бидејќи може да предизвика алергии или нетолеранција .
Покрај тоа што е добар извор на протеини, сојата содржи калциум , а може да конзумирате и млеко од соја бидејќи е богато со калциум и витамин Д , хранливи материи кои се важни за здравјето на коските .
Консумирање на сурова храна , наместо додатоци во исхраната, е најдобриот начин да се добијат хранливи материи . Доказите се од азиските земји, каде што е утврдено дека внесувањето на соја е поврзано со помалку фрактури и коскени заболувања кога сојата редовно се јаде .

Претходна објаваЗапечена брокула со парчиња крцкава сланина
Следна објаваОвие интересни факти за кафето ќе ве шокираат!

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име