Дома Здравје Непријатно зуење во ушите: Овие намирници помагаат при тинитус

Непријатно зуење во ушите: Овие намирници помагаат при тинитус

3189
0

Непријатно зуење во ушите: Овие намирници помагаат при тинитус
Некои витамински и минерални додатоци може да помогнат во ублажување на тинитус, но истражувањата се сè уште ограничени и прилично конфликтни


Тинитусот погодува милиони луѓе ширум светот и е поврзан со различни здравствени состојби, вклучувајќи анксиозност и стрес. Во моментов не постои лек за тинитус, но се смета дека промените во животниот стил и земањето додатоци во исхраната помагаат при симптомите.

Треба да знаете дека тинитус не е болест туку симптом. Станува збор за појава на звук во увото или главата без надворешен стимул. Звукот може да се слушне како брмчење или брмчење. Може да се појави како резултат на инфекција на увото, туѓо тело во увото или како несакан ефект на некои лекови. Најчеста причина е прекумерната изложеност на гласни звуци.

Иако истражувањата дадоа ограничени, а понекогаш дури и контрадикторни резултати, еден од можните начини за ублажување на симптомите на тинитус е да се земаат додатоци во исхраната, пишува Ordinacija .

  1. Гинко билоба

Овој хербален додаток се користи за подобрување на циркулацијата на крвта и целокупното здравје на мозокот. Се верува дека може да ја подобри циркулацијата на крвта во ушите и мозокот, како и дека има антиоксидантни својства кои можат да помогнат да се намалат симптомите на тинитус.

  1. Магнезиум

Некои истражувачи сугерираат дека недостатокот на магнезиум може да биде поврзан со тинитус. Причината може да биде тоа што магнезиумот може да го заштити внатрешното уво од оштетување предизвикано од бучава, како и да го намали ризикот од развој на тинитус или неговиот интензитет.
Исто така делува како антиоксиданс, заштитувајќи ги клетките од оксидативен стрес кој може да придонесе за развој на тинитус.

  1. Витамин Б12

Овој есенцијален витамин Б комплекс игра важна улога во бројни биолошки процеси во телото, вклучувајќи го функционирањето на нервниот систем, формирањето на црвените крвни зрнца и одржувањето на здравјето на мозокот. Недостатокот на овој витамин може да има негативни здравствени ефекти, вклучително и можна поврзаност со тинитус.

Имајќи предвид дека прекумерната потрошувачка на витамин Б12 може да доведе до различни несакани ефекти, секогаш консултирајте се со лекар пред да го земете овој додаток.

  1. Цинк

Цинкот е есенцијален минерал кој, меѓу другото, ни е потребен за раст и развој, зајакнување на имунитетот и заздравување на раните. Иако нема доволно студии за да се потврди позитивниот ефект на суплементацијата на цинк врз тинитус, некои студии, како што е една од Arde et al во 2003 година во списанието Otology & Neurotology, сугерираат дека тоа помага.

  1. Мелатонин

Хормонот произведен од епифизата игра важна улога во циклусот сон-будење, но може да помогне и при тинитус.

Студија од 2011 година беше објавена во Annals of Otology, Rhinology, and Laryngology во која учествуваа 61 субјект со хроничен тинитус. Тие земале 3 мг мелатонин или плацебо 30 дена пред спиење, по што не земале ништо еден месец. На крајот од студијата беше забележано дека мелатонин значително го намалува интензитетот на зуење во ушите и го подобрува квалитетот на нивниот сон.

  1. Железо

Еден од помалку познатите симптоми на анемија е токму тинитус. Доколку го излечите недостатокот на железо, постои можност да го решите и проблемот со непријатното зуење во ушите.

  1. Фолат

Циркулацијата на крвта игра клучна улога за здравјето на ушите, а фолатите помагаат во тоа. Правилната циркулација помага да се одржат здрави клетките на косата во внатрешното уво, така што треба да одржувате здрави нивоа на фолати.

Ги има во изобилство во бриселско зелје, кељ, спанаќ, брокула, грашок, грав, наут, црн дроб, збогатени и цели зрна, лимони, дињи, банани, јајца, кикирики и семки од сончоглед.

  1. Калиум

Внесувањето доволно калиум може да помогне во регулирањето на нивото на течност низ телото, вклучително и во увото. Како што старееме, поверојатно е дека нивото на калиум ќе ни се намалува, па затоа е неопходно да се внимава повеќе на неговото внесување преку храната.

Добри извори на калиум се краставиците, печурките, слаткиот компир, компирот, јајцата, бананите, кајсиите, дињата, портокалите, грашокот, спанаќот, кокосот и лубеницата.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име