Дома Здравје Многу е важно што јадете за време и по цревната вироза

Многу е важно што јадете за време и по цревната вироза

255
0

Вирусите се всушност најлошото нешто што може да му се случи на телото, особено стомачните вируси, кои можат да ја исцрпат сета можна енергија. Без разлика дали се работи за труење со храна или еднодневен вирус, неизбежно е после тоа да се чувствувате слаби. Сепак, треба да бидете внимателни со храната и да ја воведувате постепено за да не се зголемуваат можните болки, а некои намирници треба целосно да се избегнуваат.

Стомачните вируси се доста чести и се придружени со треска, слабост, гадење, повраќање и дијареа. Бидејќи потоа се губи исклучително голема количина течност, најважно е да се замени, со што се спречува дехидрација и се враќа силата.

Додека имате таков вирус, задолжително избегнувајте газирани пијалоци, мешунки, млечни производи, слатки, недоволно варено месо и јадете дозволена храна во нормални количини и колку што можете повеќе. Цревните вируси се доста чести кај децата, а ротавирус е најчеста причина за тешка акутна дијареа и повраќање кај доенчињата и малите деца, а се пренесува со капки, на пример со кивање, но и со нечисти раце.

Што да се јаде за време и после цревна вироза?

Шери Каспер за Shape предлага да се избегнува кофеин бидејќи може да го иритира желудникот и може да ги влоши одредени симптоми (како дијареа). Исто така, важно е да се избегнува алкохол бидејќи целта после стомачен вирус е да се замени течноста, а алкохолот е диуретик, што значи дека предизвикува губење течности. Исто така, зачинетата храна може да предизвика гадење или болки во стомакот и проблеми со варењето , па бидете внимателни и со тоа.

По вирусот, многу експерти предлагаат (банани, ориз, печени јаболка, тост) и само кога ќе исчезнат сите симптоми, почнете да ја јадете храната што ја сакате. Дополнително, обидете се да почнете да внесувате што повеќе течност за да ја вратите рамнотежата на електролитите и малку да го олесните варењето, бидејќи најлошото нешто што се случува со вирусите е недостаток на течност – дехидрација, па затоа надополнувањето е исклучително важно. Течноста можете да внесете и преку супи, смути, овошје…

Кокосовата вода е исто така алтернатива што можете да ја пиете за време и по стомачен вирус бидејќи е полна со калиум и добар извор на хранливи материи како натриум, магнезиум и фосфор. .

Кога ќе видите дека сте подготвени, полека внесете јогурт или кефир за да ги надоместите корисните цревни бактерии ( пробиотици ), а во исто време внесете протеини во телото и стабилизирајте го нивото на гликоза во крвта. Ова ќе ви помогне со наглите падови на енергијата и ќе ви помогне да се чувствувате посилни. Вклучете храна богата со пробиотици во вашиот распоред, барем еднаш дневно.

Ако јогуртот не е ваш избор или сте нетолерантни на лактоза, се препорачуваат смути без млечни производи направени од млеко од соја , овошје и јаткасти плодови .и навистина може да биде одличен оброк богат со протеини и хранливи материи бидејќи има малку влакна и лактоза и лесно се вари. Супа од пилешки тестенини и тост се најдобрата пост-вирусна храна, според диететичар од Лонг Ајленд.

Овој конкретен домашен лек ќе му помогне на телото да се врати во нормала, бидејќи ќе добие течност од супата, а јаглехидрати од тестенините и тостот. Има и благо зачинето посно месо, како што се мисиркините гради, но и сите намирници богати со протеини кои се нискокалорични и вкупни масти, варени моркови, бела риба, палента на вода, крекери од ориз, ѓевреци, банани, суви бисквити, рендани или печени јаболка.

Претходна објаваЕве што прави мозокот кога спиете и зошто е добро
Следна објава10 вежби за мозокот: лесен начин за подобрување на вашата меморија

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име