Дома Здравје Колку чаши вода на ден навистина треба да пиете?

Колку чаши вода на ден навистина треба да пиете?

529
0

Водата е најздравиот пијалок. Но, прашањето околу кое често се кршат копјата е колку чаши вода ни требаат дневно. Се зависи од вашата возраст и начин на живот.

Човечкото тело се состои од 50 до 75 проценти вода, а повеќето луѓе губат околу три литри течност во текот на денот, а тој број може да биде многу поголем за време на топло време или интензивно вежбање.

Постарите луѓе губат околу два литра течност дневно, а патниците во авионите губат околу литар и половина за време на четиричасовен лет.

Одговорот на прашањето од почетокот на статијата зависи од тоа во која возрасна група влегувате. Здравствените експерти зад Better Health Victoria изјавија за Daily Mail :

Процентот на вода во телото е поголем кај мажите отколку кај жените, а кај припадниците на двата пола се намалува со возраста. На жените на возраст од 19 и повеќе години им требаат приближно два литри вода дневно или осум чаши, додека 2,6 литри вода или 10 чаши се сметаат за идеални за мажите од оваа група.

Децата, вклучително и бебињата, се повеќе склони кон дехидрација, но нивните потреби за вода и млеко зависат од возраста и полот.

На тинејџерите од 14 до 18 години им требаат 1,6 литри вода дневно или шест чаши, а на тинејџерите 1,9 литри или седум чаши.

На девојчињата од девет до 13 години им требаат околу 1,4 литри вода или пет чаши, а на момчињата 1,6 литри или шест чаши.

На децата од четири до осум години им требаат 1,2 литри вода дневно или пет чаши, а на возраст од една до три години, еден литар или четири чаши.

На бебињата на возраст од седум до 12 месеци им требаат 0,8 литри течност која вклучува мајчино или вештачко млеко, вода или други пијалоци. На новороденчињата им се потребни 0,7 литри гради или формула од раѓање до шест месеци.

На трудниците над 19 години ќе им требаат 2,3 литри вода или девет чаши дневно, а на 14 до 18 години 1,8 литри или седум чаши.

Интересно е тоа што на некои луѓе им требаат помалку течности отколку што е препорачано бидејќи можеби јадат храна која содржи поголем дел од вода, живеат во постудени региони или го поминуваат денот главно седејќи.

Водата е најдобра за хидратација на телото, а млекото содржи и до 90 проценти вода, па затоа течноста е важна за децата.

Недоволното пиење вода може да го зголеми ризикот од камен во бубрег, а кај жените и инфекции на уринарниот тракт. Тоа може да влијае и на вашите физички и ментални способности, функцијата на плунковните жлезди и да доведе до дехидрација.

Претходна објаваИма причина зошто треба да бидеме внимателни со витамините
Следна објаваЕве како да консумирате маслиново масло за да го подобрите неговото дејство

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име