Дома Здравје Колку е здрав наутот?

Колку е здрав наутот?

256
0

Мешунките на кои сме навикнати уште од нашите најмлади денови, кога ни ги подготвуваа мајките и бабите, вклучуваат грашок, боранија, боранија, боранија и леќа, а наутот е еден од оние кои успеале да се најдат на тронот во последните 15 години или така.

Не е ни чудо, имајќи предвид дека мешунките се генерално многу богат извор на квалитетни протеини со есенцијални амино киселини. Полни се со витамини од групата Б, фолна киселина, калциум, магнезиум, железо, цинк и растителни влакна.

Поточно, наутот, кој се нарекува и египетски грашок, има околу 360 калории во 100 г, од кои 19 проценти протеини, шест проценти масти, 60 проценти јаглени хидрати, 17 г диетални влакна и 10,7 г шеќер. Покрај тоа што е хранливо богат, тој е заслужен и за голем број позитивни ефекти врз здравјето на луѓето.

Помага во контрола на дијабетесот
Наутот е богат со влакна, а истражувањата покажуваат дека луѓето кои страдаат од дијабетес тип 1 го намалуваат нивото на гликоза во крвта со консумирање на храна богата со растителни влакна. Исто така, потврдено е дека за луѓето со дијабетес тип 2, храната со висока содржина на влакна помага во регулирање на гликозата во крвта и липидите и нивото на инсулин.

Придонесува за здравјето на коските
Железото, фосфатите, калциумот, магнезиумот, манганот, цинкот и витаминот К кои се наоѓаат во наутот придонесуваат за градење и одржување на структурата и силата на коските.


Иако и фосфатите и калциумот се многу важни во структурата на коските, односот на овие минерали е важен за правилна минерализација, а нерамномерниот внес на еден од овие микронутриенти може да биде одговорен за значително слабеење на коските. Манганот е неопходен за формирање на коскената срцевина, а железото и цинкот играат клучна улога во производството и созревањето на колагенот.

Доволното внесување на витамин К ја подобрува апсорпцијата на калциум и може да има ефект на намалување на уринарната екскреција на калциум, а со тоа да го пренасочи калциумот за градење и поправка на коските. Нискиот внес на витамин К е поврзан со зголемен ризик од фрактури на коските.

Го одржува здравјетона срцето
Некои студии покажаа дека со консумирање од 4.096 мг калиум дневно, постои 49% намален ризик од смрт од срцеви заболувања во споредба со оние кои консумирале помали количини на калиум (околу 1.000 мг на ден).

Го намалува ризикот од рак
Селенот, кој се наоѓа во наутот, им помага на ензимите на црниот дроб да функционираат правилно и да ги исфрлат од телото молекулите кои се сметаат за одговорни за развој на некои форми на рак. Покрај тоа, селенот ги спречува воспалителните процеси и ги намалува стапките на раст на веќе постоечките туморски формации. Понатаму, наутот содржи фолати, кои играат важна улога во синтезата и поправката на ДНК и спречуваат формирање на туморски клетки од мутации на ДНК.

Сапонините, фитохемикалиите кои се наоѓаат во наутот го спречуваат размножувањето и ширењето на клетките на ракот низ телото. Исто така, исхраната богата со растителни влакна е поврзана со намалување на ризикот од развој на рак на дебелото црево.

Го регулира варењето
Поради високата содржина на влакна, наутот ќе спречи запек или запек и ќе го промовира здравјето и нормалното функционирање на дигестивниот систем.

Претходна објава4 симптоми на напади на астма кои секој треба да ги знае
Следна објаваКако да спиете цврсто ако имате лесен сон?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име