Дома Твој Готвач КАЧАМАК: Доколку го подготвите на овој начин и го јадете за појадок...

КАЧАМАК: Доколку го подготвите на овој начин и го јадете за појадок и вечера, губењето килограми е задолжително

11858
0

Нашите стари секојдневно јадеа качамак, без разлика дали вршеле тешка физичка работа или не. Тоа е јадење кое е нискокалорично, но енергетско.

Во стара Југославија речиси секој ден јадевме качамак . Ако ги прашате бабите како го паметат појадокот, ќе речат: „Порција топол качамак со млеко“.

Сега варијациите на овој појадок можат да бидат различни, но она што треба да биде основа е крупно мелено пченкарно брашно, по можност домашно.

Пченкарното брашно содржи голем број на хранливи материи. Ова брашно е одличен извор на фолати, витамини Б6, К и Е, пантотенска киселина, тиамин, рибофлавин и ниацин. Исто така, може да се пофали со висока содржина на фосфор, магнезиум, цинк, калиум, бакар, селен и манган.

Неодамна, „ качамак диетата “ е многу популарна. За што станува збор? Диетата Качамак се заснова на замена на појадокот и вечерата со оваа храна, но не и јадење бело брашно за ручек.

Менито обично оди вака:

Појадок: Качамак со кефир или јогурт

Ужина: овошје

Ручек: Супа, главно јадење и салата. Или само супа и салата, но без леб.

Ужина: овошје

Вечера: Качамак со кефир или јогурт.

100 гр палента содржи околу 380 калории. Во својот состав содржи само природни материи, така што неговите јаглехидрати и липиди се позитивни за човечкото тело.


Како да подготвите здрава палента?

Палента т.е. качамакот може да се подготви на два начина. Секој од нив се подготвува многу лесно и брзо. За да направите палента на прв начин, во тенџерето треба да ставите 3 и пол чаши вода . После тоа се додава малку сончогледово масло и прстофат сол. Кога сето тоа ќе зоврие, температурата се намалува на минимум и со постојано мешање се прелива една шолја пченкарна палента.

При подготовка на палента се препорачува употреба на дрвена лажица, поради оксидација на метална лажица. Во овој вкусен оброк може да се додадат некои здрави семки или омилен зеленчук.


Друг начин за подготовка на качамак е следниот. Во садот се истура литар и половина вода. Потоа додадете една кафена лажичка сол и почекајте водата да зоврие. Кога водата ќе зоврие додадете 500 гр пченкарно брашно. Брашното ќе остане на површината на водата. Направете дупка во брашното со дрвена лажица и оставете го да се свари на умерен оган. По извесно време брашното ќе се стопи со водата и потоа палентата, вкусна и здрава, е готова за консумирање.

Палентата е одлична и затоа што можете да ја носите на работа и да ја јадете во текот на денот во канцеларија.

Претходна објаваМерење на пулсот: Ова се параметри на срцевиот ритам за секоја возрасна категорија
Следна објава„Синдром на скршено срце“ погодува се повеќе жени

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име