Дома Психолошки совети Запрете напад на паника со – лимон

Запрете напад на паника со – лимон

297
0

Запрете напад на паника со – лимон

Кога имате напад на паника, вашето тело тешко може да разликува што е опасно од она што е безбедно. Киселоста на лимонот ви помага да се приземјите и да останете присутни во моментот, а не во јамка од негативни емоции

Нападите на паника погодуваат милиони луѓе, па дури и оние кои не се борат со проблеми со менталното здравје можат да ги доживеат. Симптомите може да вклучуваат потење, трнење во рацете, забрзан пулс, тремор, чувство на претстојна пропаст и страв од смрт.

Се разбира, никој не го сака тоа чувство, но не е лесно да се ослободите од него. Затоа Џенифер Андерс, психолог од Колорадо, која го води профилот на Инстаграм The.Anxiety.Doc, објави „ролна“ во која покажува необичен метод за запирање на нападите на паника. Видеото, кое беше објавено минатото лето, собра 2,7 милиони прегледи и десетици илјади лајкови и продолжува да се споделува често.

Киселината ќе ви помогне

д-р. Андерс советува да исечете лимон и да го ставите во уста следниот пат кога ќе почувствувате дека доаѓа напад на паника.

„Начинот на кој функционира лимонот е дека внесува свесност во телото и ве држи во моментот, така што е еден вид алатка за заземјување“, изјави Андерс за HuffPost.

Размислете за тоа: кога цицате лимон, устата веднаш почнува да ви се собира од киселината. Ја одзема свеста од негативните мисли.

  • Едноставно, мислите остануваат во моментот, а не се вртат во јамка на негативизам и ви помагаат да се поврзете со околината – а тоа е лимон, вели Андерс.

Поентата е да го одделите умот од мислите и да внесете свесност во физичкото тело секој пат кога ќе почувствувате напад на паника. д-р. вели дека ако немате лимони при рака, методот работи и со кисела бонбона.

Како помага лимонот

Нашиот симпатичен нервен систем е мрежа од нерви кои ни помагаат брзо да реагираме на стресна ситуација. Секоја сензорна интервенција – како што е користење на вкус или мирис – што може да ве извади од борбата, лет или одговор на страв ќе биде корисна.

-Сензорните делови се одлични за ова бидејќи нашиот мозок користи сензори за да утврди дали воопшто сме во опасност или не, изјави американската психотерапевтка Викторија Риордан.

Но, кога доживувате напад на паника, на вашето тело му е тешко да разликува што е всушност опасно и што е безбедно. Може да бидете во совршено безбедна средина, но вашиот мозок и тело ја толкуваат околината како нешто заканувачки. Тука стапува во игра сензорна алатка, како цицање лимон. Овој метод се нарекува и техника на заземјување.

Кога не е од помош

д-р. Андерс нагласи дека овој метод не функционира за некој кој има напад на паника поради интензивното искуство што го доживеале.

-Анксиозноста како одговор на нешто страшно и трагично е нормална реакција, а всушност, би рекол оправдана. На некој начин, корисно е да се има тој наплив на адреналин, бидејќи тоа е дел од одговорот „бори или бегај“, те поттикнува, те турка на акција. Она што не ни се допаѓа е кога телото го произведува тоа физиолошко искуство во отсуство на стрес, вели др. Андерс.

Факт е дека не можете да поминете низ животот со напади на паника и лимон во џеб. Побарајте помош од професионалец за да научите како да управувате со вашите напади наместо тие да управуваат со вас.

„Иако трикот со лимон понекогаш може да биде корисен, тој нема да ви помогне да дојдете до коренот на проблемот, што е неопходен дел од вашето патување за менталното здравје“, додаде Андерс.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име