Дома Здравје Експертите ја открија најдобрата терапија против стрес

Експертите ја открија најдобрата терапија против стрес

397
0

Дали забележавте дека добра половина од вашите пријатели на социјалните мрежи со доаѓањето на ерата на самоизолација се заинтересираа за готвење ?

Излегува дека лудоста по рецептите на Џејми Оливер и блогерите на Инстаграм не е чест за модата, одраз на менталитетот на стадото, ниту обид да им покажеш на другите дека си најдобар, туку нормална одбранбена реакција на твојот мозок.

Торта од микробранова печка, гурмански фетуси полнети со тартуфи или домашен борш се само дел од кулинарските креации, а готвењето всушност испраќа две важни пораки до нашиот мозок – безбеден сум дома , а најдоброто допрва доаѓа .

Без разлика дали живеете сами или сте член на големо семејство, готвењето создава нов ритам или оптимистичка шема . Додавањето нов вкус, комбинација на бои, текстури и форми ни дава сигнал дека настаните околу нас се менуваат, трансформирајќи се на полежерен и позитивен начин.

Покрај тоа, ова поле е оживување на спомените . „Мирисот на зачините и ванилата е утешен и често не потсетува на среќни времиња. „Сетилото за мирис и сродните рецептори се тесно поврзани со оние области на мозокот кои се одговорни за силните емоции и меморијата“, вели д-р Мери Мекнатон-Кесел, клинички психолог од Универзитетот во Тексас.

Подсвесно, готвењето ве враќа во деновите кога баба ви печеше пита со јаболка или крофни , вие бевте безгрижни деца, а зборовите пандемија и антисептик не ни постоеја во речникот. Дали некој бил тажен по вкусна торта како дете?

Исто така, готвењето ни овозможува да бидеме покреативни , особено ако вашето секојдневие на никаков начин не е поврзано со креативноста. И, за разлика од сликарството, везот или литературното истражување, готвењето ретко останува недовршено. Така можете да го видите и пробате вистинскиот резултат од вашата работа.

Друг докажан ефект во поддршка на оваа активност е тоа што потсетува на медитација . Можеби нема да го исчистите умот, но ќе го искористите. Вашето внимание е насочено кон одредени намирници и нивната подготовка, а готвењето е еден вид водич чекор-по-чекор со јасен редослед на дејства, кој природно ви помага да ја надминете анксиозноста и депресијата, наместо да се нурнете во неа.

Денес, пред да размислите како да го поминете времето поинаку, побарајте намирници на полиците, видете што ви е достапно и почнете да се борите со стресот !

Извор: Elle Russia

Претходна објаваКога главоболката е опасна?
Следна објаваВитамини кои ја подобруваат функцијата на мозокот

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име