Дома Здравје Еве што прави мозокот кога спиете и зошто е добро

Еве што прави мозокот кога спиете и зошто е добро

267
0

Не е новост дека спиењето и меморијата се директно поврзани. Неправилното спиење ја намалува активноста на мозокот и го ограничува пристапот до учење, концентрација и меморија, но што точно се случува кога спиете?

Др. Скот Смол, невролог и истражувач на Алцхајмерова болест, тврди дека недостатокот на сон создава премногу меморија и сеќавање, што резултира со преоптоварен мозок и недостаток на простор за создавање нови спомени.

И тоа е всушност проблемот, поради што д-р Френсис Крик, нобеловец и молекуларен биолог и невролог, рече дека е важно да спиете за да заборавите, односно да го натерате мозокот да ги отстрани сите непотребни информации.

Фигуративно објаснето, замислете го вашиот мозок како отворено големо поле, а вашите сеќавања како трева која излегува од земјата. Токму спиењето ви овозможува да ја „косите“ тревата и да ги отстраните непотребните делови кои го преплавија теренот.

Мозокот секојдневно се среќава со илјадници и илјадници информации кои ги обработувате на некој начин, а кога луѓето не спијат доволно добро, мозокот не може да отстрани некои спомени и да ги задржи само суштинските.

Заклучокот е дека спиењето е клучно за подмладување на сите клетки во телото и во исто време работи на намалување на непотребните спомени кои зафаќаат простор во мозокот.

Спиењето е клучно за многу функции во телото и е исто така важно за поддршка на учењето и меморијата. За да го подобрите времето на спиење и дремката, погрижете се да направите своја квалитетна рутина за спиење – од вистинската собна температура, распоред за спиење, додатоци во исхраната…

Магнезиумот и мелатонин се исклучително популарни како две природни опции.

Затоа, погрижете се да имате добар сон бидејќи тоа го „чисти“ вашиот мозок од непотребни информации и создава простор за нови спомени. Мозокот складира илјадници работи што ви се случуваат секој ден, но не сите се важни и пресудни за вашиот живот.

Затоа треба да се елиминираат, а тоа може да се постигне со квалитетен и добар сон – па го задржувате само доброто.

Google search engine
Претходна објаваШто предвидел Нострадамус за 2022 година
Следна објава12 знаци кои може да укажуваат на проблеми со бубрезите

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име