Дома Здравје Додадете ги овие намирници во вашиот појадок за да го забрзате метаболизмот

Додадете ги овие намирници во вашиот појадок за да го забрзате метаболизмот

2626
0

Додадете ги овие намирници во вашиот појадок за да го забрзате метаболизмот
Една од најважните работи што можете да ги направите е да го храните вашето тело со здрава храна, особено по будењето. Хранливиот појадок може да направи чуда за вашето тело и да направи да се чувствувате подобро.


Нутриционистите наведуваат дека боровинките, спанаќот, јајцата и јогуртот се меѓу најздравите избори за првиот оброк во денот.

Боровинки и бобинки воопшто се едни од најздравите намирници кои можете да ги додадете во вашите оброци. Нутриционистите ги фалат за нивните енергетски својства, зајакнување на метаболизмот и здравјето на цревата. Тие се сметаат и за суперхрана која содржи природни шеќери за енергија, а кои исто така се богати со антиоксиданси кои влијаат на метаболичката функција.

Познато е дека боровинките содржат значително количество влакна, кои помагаат во варењето и подобро празнење на цревата, што ќе спречи запек, кој е честа причина за надуеност.

Спанаќот е природно богат со железо, што е многу важно за транспорт на кислород и производство на енергија. Витамините и минералите во спанаќот исто така играат витална улога во поддршката на метаболичкиот процес. Што се однесува до надуеноста, има и влакна кои го подобруваат варењето. Исто така, има доволно магнезиум за да го поттикне редовното празнење на цревата и да ги намали шансите за надуеност.


Јајцата можеби се една од најчестите состојки за појадок, но дефинитивно не се преценети. Нивните здравствени придобивки се многубројни, поради што се препорачува да ги додадете во појадокот за подобрување на енергијата, метаболизмот и варењето.

Јајцата се богат биолошки извор на протеини, што значи дека ги имаат есенцијалните амино киселини потребни за енергија и мускулна функција. Тие исто така можат да ја зголемат термогенезата што е корисно за подобрување на метаболизмот.

Јогуртот сам по себе е храна богата со хранливи материи. Се препорачува како извор на протеини здрави за цревата наутро, а може да ја поддржи и метаболичката функција.

Протеините бараат повеќе енергија за варење отколку јаглехидратите и мастите, а тоа придонесува за зголемување на термогенезата и согорените калории. Пробиотиците во јогуртот ја поддржуваат здравата микрофлора која го подобрува варењето и го намалува воспалението за ублажување на надуеноста.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име