Дома Здравје ГРИЦКИ КОИ МОЖЕТЕ ДА ГИ ЈАДЕТЕ КОЛКУ ШТО САКАТЕ

ГРИЦКИ КОИ МОЖЕТЕ ДА ГИ ЈАДЕТЕ КОЛКУ ШТО САКАТЕ

3002
0

ГРИЦКИ КОИ МОЖЕТЕ ДА ГИ ЈАДЕТЕ КОЛКУ ШТО САКАТЕ

Тие го спречуваат воспалението и го забрзуваат метаболизмот

Овие закуски се нискокалорични.

Можете да ги пржете на само капка масло со малку сол. Покрај тоа, тие се добри за варење бидејќи содржат многу влакна. Ако сепак ви треба малку вкус, додадете лут зачин како бибер или лута пиперка. Тие се добри и за телото.


Тие го спречуваат воспалението и го забрзуваат метаболизмот. Но, не претерувајте со пикантноста.

ТИКВИЧКИ

Кога велиме тиквички, мислиме на карпачо од тиквички. Лесно се прави и може да се јаде буквално во неограничени количини. Ќе ви треба остар нож. Тиквичките исечкајте ги на тенки кришки и прелијте ги со сок од лимон и оставете ги да отстојат. Лимонот е добар бидејќи ги раствора мастите во телото. Потоа додадете неколку капки маслиново масло, сол и бибер.

ЧИПС ОД КЕЉ

Не звучи многу привлечно, но убаво е. Тоа е здрава замена за обичниот чипс. Направете го тоа така што ќе ги исчистите листовите од густите стебла и ќе ги искинете на мали парчиња. Зачинете со сол и премачкајте со малку масло. Печете десет минути.

АПЕТИСАНИ

Најдобар избор се бадемите, оревите и лешниците. Грст ќе ве засити, а во комбинација со суво овошје станува неодоливо уживање.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име