Дома Здравје Витамин Е: Зошто е важен и како да го консумирате?

Витамин Е: Зошто е важен и како да го консумирате?

269
0

Кога зборуваме за својствата на витамините, знаеме дека секој служи по нешто. Витаминот Е е посебен за многу функции, а најголема од сите е тоа што делува на имунолошкиот систем како антиоксиданс. Ова значи дека ги штити клетките од лошите ефекти. Истражувањата покажаа дека е добар во спречување на срцеви заболувања, појава на рак (карцином), но и дијабетес.

Исто така, витаминот Е ја штити кожата од ефектите на UVA и UVB зраците, е исклучително важен за правилно функционирање на бројни органи во телото и е неопходен за здравјето, плодноста, кожата, срцето и крвните садови. Кога станува збор за плодноста, тоа влијае на поголемо производство на тестостерон, што на крајот доведува до подобар сексуален нагон бидејќи позитивно влијае на репродуктивниот систем и ја зголемува плодноста кај мажите, а ја намалува можноста за спонтан абортус кај жените.

Како да се консумира витамин Е?

Во зависност од вашата возраст, количината на овој витамин што ви треба се зголемува исто така – возрасните секогаш повеќе од децата. Можете да добиете многу витамин Е од храната што ја јадете, а тој е важен поради имунолошката функција што ја обезбедува. Најголемите количини на овој витамин можете да ги внесете преку храна како растително масло, житарки, живина, јајца, овошје.

Не заборавајте да вклучите сончогледово масло и масло од пченични никулци во вашата исхрана. Во чорбите или супите вклучете спанаќ или блитва, зелен лиснат зеленчук исклучително богат со овој витамин. Само внимавајте да не го преварите, за да не исчезнат сите потребни витамини и минерали што ги содржи.

Јаткастите плодови, како што се бадемите, лешниците или оревите, кои содржат многу влакна и незаситени масти неопходни за здравјето, се уште еден добар избор. Ако сакате да грицкате сончоглед и семки од тиква, запомнете дека тие се исто така одличен извор на витамин Е.

Иако можете да го земате во форма на додаток во исхраната, факт е дека најдобро е кога се зема директно. Недостатокот може да биде придружен со пад на имунитетот, слабост на видот и мускулите итн., но се јавува многу ретко.

Меѓутоа, кога консумирате додатоци во исхраната, внимавајте на количината и задолжително консултирајте се со вашиот лекар доколку земате и други лекови.

Претходна објаваМногу жени живеат со функционална депресија несвесно – научете да ја препознавате
Следна објаваОвој витамин ги ублажува симптомите на депресија

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име