Дома Здравје Вежба од 4 минути која ќе ве воодушеви за еден месец!

Вежба од 4 минути која ќе ве воодушеви за еден месец!

489
0

Вежба од 4 минути која ќе ве воодушеви за еден месец!

Ако ви кажеме дека постои начин на кој можете целосно да го трансформирате вашето тело за само 4 минути, што би направиле? Можеби ова звучи премногу добро за да биде вистина за вас? Продолжете да читате и ќе видите за што се работи.

Можете да го направите ова со само една едноставна вежба – Планк. Меѓутоа, ако сакате да имате одлично тело, мора да најдете внатрешна сила да правите штица секој ден. Планк исто така ќе ја зголеми вашата издржливост и енергија.

Сепак, штицата не дава моментални резултати, но ако сте трпеливи, резултатите ќе дојдат и ќе бидат неверојатни. Сè што треба да направите е да ја правите штицата 4 недели. Во текот на првата ќе треба да останете во положбата на креветот 20 секунди. Од ден на ден, полека зголемувајте ја издржливоста додека не можете да го направите тоа четири минути. Само следете го планот што ќе го претставиме подолу:

ПЛАНОТ

Ден 1 – 20 секунди
Ден 2 – 20 секунди
Ден 3 – 30 секунди
Ден 4 – 30 секунди
Ден 5 – 40 секунди

Ден 6 – одмор

Ден 7 – 45 секунди
Ден 8 – 45 секунди
Ден 9 – 60 секунди
Ден 10 – 60 секунди
Ден 11 – 60 секунди
Ден 12 – 90 секунди

Ден 13 – oдмор

Ден 14 – 90 секунди
Ден 15 – 90 секунди
Ден 16 – 120 секунди
Ден 17 – 120 секунди
Ден 18 – 150 секунди

Ден 19 – oдмор

Ден20 – 150 секунди
Ден 21 – 150 секунди
Ден 22 – 180 секунди
Ден 23 – 180 секунди
Ден 24 – 210 секунди

Ден 25 – одмор

Ден 26 – 210 секунди
Ден 27 – 240 секунди

Ден 28 – колку што можете!

Како да се направи штица?

Пред да направите нешто, мора да бидете сигурни дека сте ја одбрале правилната позиција. Еве како треба да го направите тоа. Само поставете ги рацете правилно. За да се обезбеди правилна распределба на тежината, колената треба да бидат директно под рамената. Вашиот ‘рбет треба да остане исправен.

Избегнувајте заоблување и прекумерен притисок на вратот и грбот. Држете ги нозете малку раздвоени. Треба да ги почувствувате бутовите. Во последниот чекор, прилагодете го растојанието помеѓу нозете колку што е потребно и погрижете се вашето дишење да биде бавно и вашето тело да биде опуштено. И тоа е тоа!

Задолжително следете го овој план и земете го полека и лесно и ќе бидете изненадени од трансформацијата на вашето тело.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име