Дома Здравје Бројни здравствени придобивки: Откријте за што е добра леблебијата

Бројни здравствени придобивки: Откријте за што е добра леблебијата

648
0

Бројни здравствени придобивки: Откријте за што е добра леблебијата

Вклучете ја во вашата исхрана

Покрај уникатниот вкус и арома, леблебијата има и многу здравствени придобивки.


Еве неколку здравствени придобивки:

Богата со растителни влакна

Леблебијата е богата и со растворливи и нерастворливи влакна. Додека растворливите влакна помагаат да се одржи жолчката под контрола, нерастворливите влакна го промовираат варењето и помагаат во губење на тежината. Исто така, тие прават да се чувствувате сити подолго време.

Извор на протеини

Многу вегетаријанци го пропуштаат протеинот што лесно може да се добие од храната од животинско потекло. За да го избегнете ова, можете да се одлучите за оброк со наут и интегрална пченица. Ова е добар извор на протеини без додадени калории и незаситени масти.

Богата со манган
Манганот е минерал кој му помага на телото да произведува енергија. Една шолја два или три пати неделно е доволна за да ги наполните батериите цела недела. Најдобар начин е да ги јадете како закуска или да ги сварите со малку сол.

Извор на железо

Леблебијатае богата со железо и е важен природен додаток за менструација, доилки или трудници. Децата кои растат исто така имаат корист од вклучувањето во нивната исхрана.

Го регулираат нивото на шеќер

Растворливите влакна ќе помогнат да се држи под контрола шеќерот во крвта. Ако сте отпорни на инсулин или имате дијабетес, е добар и обезбедува постојано бавно горење.

Одлично за срцето

Редовното консумирање помага да се намали ЛДЛ или лошиот холестерол во вашето тело. Високиот холестерол може да предизвика мозочен удар и срцев удар, е природен начин за намалување на лошиот холестерол во вашето тело. Содржи и големи количини на фолна киселина и магнезиум кои се добри за очите и зголемен проток на крв.

Тие дејствуваат како антиоксиданти

Го намалува ризикот од рак на дојка, штити од остеопороза и топли бранови за време на менопаузата. Тие немаат силен вкус и можат да се користат за подготовка на секое јадење. Готвењето станува полесно ако ги потопите во вода неколку часа пред да ги подготвите.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име