Дома Здравје 7 здрави грицки

7 здрави грицки

388
0

Зимата и зимскиот распуст се создадени за да се вовлечеме во станот, да се завиткаме во ќебе и да ја вклучуваме серијата за гледање додека обврските или немањето основни намирници не избркаат од дома. Затоа е добро да се погрижите да бидат и здрави и вкусни. Еве неколку алтернативи за чипсови, лебници, бисквити и чоколади купени во продавница кои ќе ги задоволат и вашите сетила и вагата.

Путер од овошје и коскесто овошје
Исечете еден куп јаболка и банани. Ако сакате малку кисел удар, одлични се и мандарините. А потоа разубавете го сето тоа со лажица путер од кикирики или бадеми и ќе добиете овошна салата која исто така може да ве засити.

Чипови од јаболка
Измијте ги јаболката и извадете ја јадрото, но не ги лупете. Исечете ги на тенки парчиња што е можно подеднакво за да изгледаат како чипс, па печете ги во рерна на 100 степени околу еден час или додека не станат потемни и крцкави.

Чипс од цвекло
Уште поинтересна и уште поздрава алтернатива на чипсот се добива доколку истото го правите и со цвекло. Само пресечете го многу тенко, ставете го исечкано во сад, па прелијте го со маслиново масло (2 лажици по килограм), посолете по вкус и измешајте. Зачинетото цвекло печете го околу половина час на 175 степени.

Печен наут
Наутот е легенда меѓу грицките, а сепак е подобар и поздрав од повеќето други коскесто овошје, бидејќи е богат со влакна, како и со витамини и протеини. Најдобро од сè, не мора да го подготвувате – во денешно време можете да го купите во која било продавница за здрава храна или во побогати маркети. Само изберете помалку солен.

Интегрални крекери
Кој ќе прави крекери кога има толку многу сорти во маркетите? Па, тој што всушност сака здрави крекери, и тој што сака да им додаде некоја состојка што не може да се најде во стандардните купени крекери. Тестото за домашни крекери се состои од три чаши брашно (по можност интегрално пченица), 2 лажички шеќер и исто толку сол и 4 лажици маслиново масло. Истурете една шолја вода во неа и потоа замесете ја, па развлечете ја да биде многу ретка. Исечете го на квадрати т.е. крекери, па премачкајте го со вода и потоа додадете зачини по желба: сончоглед или семки од тиква, ким, афион, сусам итн. Печете 15 минути на 200+ степени и крцкајте цела ноќ!

Домашна мешавина од семиња
Измешајте ги во еден сад семките (кои ви се допаѓаат, пред се сончоглед или тиква или лен) со суво овошје (бадеми и лешници и ореви). За малку свежина и сочност, додадете брусница, ако сакате повеќе кисела или суво грозје, ако сакате послатко. На крајот, зачинете се со ситно сечкано темно чоколадо и ќе добиете незаборавна здрава салата.

Енергетски топки
Земете 1 чаша јаткасти плодови – индиски ореви, бадеми, пекани или лешници – и сомелете ги во ситен прав. Додадете 15 урми и една лажица какао во прав, а потоа изблендирајте понатаму. Кога ќе ја имате смесата, направете топчиња со раце и послужете ги.

Претходна објаваГИ УНИШТУВА масните наслаги! Овој напиток од СЛИВА треба да го пиете СЕКОЕ утро
Следна објава3 совети како правилно да консумирате леб

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име