Дома Здравје 4 причини да започнете да пиете чај од камилица навечер

4 причини да започнете да пиете чај од камилица навечер

542
0

Чајот од камилица долго време се користи за лекување на несоница, но истражувањата покажуваат дека ова многу корисно растение помага и во ублажување на чувството на анксиозност и е добро за одржување на здравјето на коските.

Кога пиете шолја чај од камилица после вечерата, може да се чувствувате порелаксирано и подготвени за спиење. Но, не смирува само течноста со топол мирис. Камилицата има својства кои всушност помагаат за подобрување на квалитетот на спиењето и расположението, го поддржуваат здравјето на коските и ја ублажуваат болката.

Помага при несоница

Чајот од камилица долго време се користи за лекување на несоница. Тоа е затоа што камилицата содржи апигенин, кој е флавоноид. Флавоноидите се хемикалии кои им даваат на растенијата боја и богати со антиоксиданси и му помагаат на телото да се бори со токсините.


Го одржува здравјето на коските

Чајот од камилица е добар за здравјето на коските бидејќи флавоноидите во камилицата им помагаат на коските да се обноват и растат. Исто така, камилицата може да помогне во регулирањето на здравите активности за градење на коските. Ова откритие може да биде особено важно за жените кои се склони кон остеопороза во менопауза, намалување на естрогенот и губење на коскената маса.

Ги ублажува менструалните болки

До 93 проценти од жените можат да искусат менструални болки во текот на животот, а чајот од камилица може да биде едно од решенијата за овој проблем. Топлите, смирувачки пијалоци можат да ја ублажат болката. Сепак, камилицата е подобра бидејќи, како нане и други растенија, има ефекти кои ги ублажуваат грчевите во мускулите. Хемиската структура на камилицата содржи амино киселини кои ја олеснуваат релаксацијата на матката.

Помага при анксиозност

Камилицата е добра за анксиозност првенствено поради нејзините ефекти врз симптомите на состојбата. Со подобрување на спиењето, опуштање на мускулите, намалување на крвниот притисок и овозможување состојба на релаксација, можете да ги намалите симптомите на анксиозност како што се несоница и раздразливост.

Претходна објаваЕдна третина од пациентите пријавиле долгорочни симптоми 6 до 12 месеци по Ковид
Следна објаваПосен колач со мед

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име