Дома Здравје 13 пијалоци кои согоруваат калории

13 пијалоци кои согоруваат калории

471
0

Можеби не сте ни свесни за моќта на некои многу обични намирници, често заборавени пријатели на витката линија. Да, би можеле да се одлучите за диета базирана исклучиво на течна диета, но тоа би значело повеќе гладување отколку што некој може да поднесе.

Впрочем, такви екстремни режими навистина не се потребни. Вклучете ги во вашата умерена исхрана овие едноставни и многу вкусни хранливи напитоци кои ќе ве заситат, ќе ви го намалат апетитот и ќе ви помогнат засекогаш да се ослободите од тие вишок килограми!

Видете ја препораката за 13-те најдобри пијалоци од д-р Кристин Гербштад , диететичар и автор на The Doctor’s Detox Diet.

Обезмастено млеко
Високата содржина на протеини прави да се чувствуваме задоволни и го истенчува струкот. Студијата објавена во American Journal of Clinical Nutrition вели дека луѓето кои консумираат во просек 300 мл млеко побрзо и полесно губат килограми, за разлика од оние кои пијат само половина чаша млеко пијалок.

Вода
Според истражувањето на Универзитетот во Вирџинија Техника, само две чаши вода пред оброк ќе ви помогнат полесно да изгубите тежина. Се прашувате како? Водата ќе ве засити сосема доволно за да можете да јадете помалку храна. Оние кои ја користеле оваа техника за време на диетата изгубиле повеќе калории и килограми од оние кои не го користеле овој трик H2O.

Зелен чај
Зелениот чај е најдоброто оружје во борбата против масните наслаги! Значи, ако не сте го направиле досега, нема подобра причина од оваа да почнете да го консумирате. Овој чај е богат со катехини – природен антиоксиданс, чии благотворни ефекти се потврдени со бројни студии. Оваа супер состојка на зелениот чај докажано го забрзува метаболизмот, го зголемува согорувањето на калориите и ги топи масните наслаги.

Шејк од банана
Ако сте на диета, немојте да ве залажува висококалоричното пина чоколадо. Вистинското решение и вистинската замена се бананите! Измешајте банана со половина чаша сок од портокал и јогурт. Овој напиток е исклучително богат со калиум, а докажано е дека слабее. Во прилог на ова, истражувањето на Универзитетот Харвард укажува на силна врска помеѓу јогуртот и високата потрошувачка на калории.

Кафе
Кофеинот го намалува апетитот, го забрзува метаболизмот и што е најважно ни дава енергија. Природно ќе бидете поактивни и побрзо ќе слабеете. А истражувањето открива уште еден интересен факт: луѓето кои пијат кафе пред тренинг се способни да вежбаат подолго и потешко. Има ли подобар изговор за сечии драги ритуали за кафе?

Топли супи
Со топли супи и чорби пред секој оброк! Научниците докажаа дека ако јадете топла супа пред главниот оброк, полесно согорувате калории, кои последователно би биле внесени од храната, а кои инаку само би се акумулирале. Но, тоа не е се, супите се одлична замена за сите оние топли, фини, вкусни, но и висококалорични јадења. Пире од компири, кифлички со месо, тестенини со сирење се полни со маснотии. Супите ќе ви дадат и топло и пријатно чувство во стомакот, но без калориските бомби.

Сок од зеленчук
Зеленчукот има висока содржина на влакна, што не прави сити. Исто така е многу богат со калиум – клучна хранлива материја за контрола на тежината. Се препорачува да се одлучите за сок од зеленчук со малку натриум, бидејќи премногу сол може да предизвика надуеност во стомакот.

Црн, топол пијалок од какао
Студијата објавена во списанието Archives of Internal Medicine открива поврзаност помеѓу повременото консумирање темно чоколадо и намалениот индекс на телесна маса.Минерална вода
Меурчињата од газирана вода се заситуваат подобро од обичната (негазирана) вода, што ни дава подолго чувство на ситост.

Чај од ѓумбир
Ова горчливо растение се покажа добро за нашите стомачни мускули! Истражувањето на Универзитетот Колумбија покажува дека чајот од ѓумбир го намалува апетитот. Рецептот е многу едноставен – додадете четвртина лажичка од овој сушен ѓумбир во шолја топла вода и еве одличен пијалок за вашата совршена линија!

Бадемовото млеко
Е најдобрата домашна варијанта. Наполнете ги чиниите со лешници, бадеми, ореви, бидејќи ако не сте знаеле, јаткастите плодови се најздравото овошје! Истражувањето на Универзитетот во Барселона вели дека луѓето кои консумираат околу 30 грама од овие супер здрави закуски дневно се многу помалку гладни. Ставете 15 сурови бадеми во блендер со една чаша вода и готово. Ќе добиете природно бадемово млеко кое е многу лесно за правење и многу поздраво од она што го купувате.

Whey протеин
Whey не е само за бодибилдери. Една порција од овој млечен нуспроизвод содржи протеини колку и месото, но она што е многу важно – без јаглени хидрати и масти! Затоа не би било воопшто лошо повремено да го замените вообичаениот оброк со овој шејк. Измешајте две лажици (30 г) сурутка во прав со вода, додадете замрзнати банани или грозје (за да ја добиете густината и таа фина текстура) и малку ванила, екстракт од бадем или некои од вкусните ароми на сирупот од кафе.

Чај од нане
Истражување од Wheeling Jesuit University тврди дека мирисот на нане го намалува апетитот, додека истражувањето на Универзитетот во Мериленд вели дека ова растение помага при варењето и овозможува храната побрзо да помине низ нашето тело.

Претходна објаваНајдобрата и најлошата храна за алергии
Следна објаваАко често пиете ибупрофен, ова треба да ве интересира

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име