Дома Живот Јајцата можат да ви помогнат да ослабете – еве како треба да...

Јајцата можат да ви помогнат да ослабете – еве како треба да ги јадете…

314
0

Иако јајцата често се критикувани поради високата содржина на холестерол, некои истражувања покажуваат дека тие можат да бидат дел од здравата исхрана. Истражувањата покажаа дека јајцата можат да помогнат и при слабеење, бидејќи тие се здрав избор за појадок богат со протеини кој ќе ве држи сити долго време.

Јајцата имаат навистина импресивен нутритивен профил. Тие се богати со висококвалитетни протеини и содржат многу витамини и минерали, како што се витамините А, Д, витамини од групата Б и фолати. Покрај тоа, тие се богати со холин, микронутриент кој е важен за трудниците и бебињата. И жолчката и белката содржат протеини, а жолчката има најголема концентрација на масти, витамини и минерали.

Едно живо јајце содржи околу:

– 71,5 калории

– 4,8 g маснотии

– 160 mcg витамин А

– 56 mg калциум

– 2 mcg витамин Д

– 475 mg рибофлавин

– 89 mcg витамин Б12

– 47 mcg фолати

– 1,05 mg витамин Е

– 0,75 mg ниацин

– 1,75 mg железо

Протеините од јајца ве прават сити и го забрзуваат метаболизмот

Што се однесува до процесот на слабеење, протеините од јајца обезбедуваат долготрајно чувство на ситост, што ви помага да јадете помалку храна и да консумирате помалку калории во остатокот од денот. Кога губите тежина, голем предизвик е како да го ублажите гладот, а сепак да останете во калориски дефицит. Одличен начин да го направите ова е да јадете храна богата со протеини која ве одржува сити подолго време.

Со шест грама протеини по јајце, јајцата се токму онаква храна што ви треба. Протеините го намалуваат гладот ​​подобро од јаглехидратите или мастите бидејќи им треба подолго време за да се сварат. Протеините се исто така корисни за здравјето на мускулите и ви помагаат да ја одржувате и изградите мускулната маса. А зголемувањето на мускулната маса има директно влијание врз забрзувањето на метаболизмот. Имено, мускулите трошат повеќе енергија и трошат повеќе калории при одмор, што значи – колку повеќе мускули имате, толку поефикасно вашето тело ќе ја користи храната што ја јадете.

Најдобар избор за појадок се јајцата

Луѓето денес често го започнуваат денот со рафинирани јаглехидрати како што се житарици, бисквити, крофни и слично, а тоа може да го зголеми ризикот од дебелина, па дури и развој на дијабетес тип 2.

Како да јадете јајца

Не постои тешко правило за тоа колку јајца треба да јадете, но едно јајце на ден е прилично правилна одлука. На количината на холестерол влијае и внесот на заситени масти, а не од внесот на холестерол кој е присутен во јајцата.

Заситените масти ги има во изобилство во колбасите, кои луѓето често ги комбинираат со јајца, па еве што треба да избегнувате во утринскиот оброк.

Здрави начини за подготовка на јајца се:

  • варено јајце
  • матени јајца или матени јајца, но пржени на минимална количина на масло (секогаш избирајте поздрава варијанта, како маслиново масло)
Претходна објаваОвие ХРАНА се најголемиот виновник за појавата на ЦЕЛУЛИТ!
Следна објаваОваа храна го намалува ризикот од срцев и мозочен удар доколку ја јадете 4 пати неделно

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име