Дома Здравје Што се случува во вашето тело кога јадете тестенини

Што се случува во вашето тело кога јадете тестенини

2245
0

Јадењата со тестенини се омилен избор за многумина, особено за оние на кои секогаш им недостасува време да подготват покомплицирани оброци. Но, дали некогаш сте се запрашале што се случува со вашето тело кога јадете тестенини?

Според истражувањето на Оксфам од 2011 година, тестенините се најпопуларното јадење во светот (пред месото, оризот и пицата). Друга студија од 2013 година покажа дека огромни 59% од возрасните во САД јадат тестенини барем еднаш неделно, и тоа не е изненадување кога знаеме дека тие се евтини, заситени и разновидни.

„Кога се консумираат во контекст на добро балансирана, висококвалитетна исхрана, можете да ги вклопите тестенините во вашиот живот без трошка чувство на вина, без да го загрозите вашето здравје “, вели Линдзи Кејн, нутриционист и директор на Sun Basket.

Ќе добиете солидна доза на енергија

Сложените јаглехидрати се примарен извор на гориво.

Еве како тоа функционира: Кога вашето тело ги вари јаглехидратите, тие се разложуваат на гликоза. Кога гликозата влегува во крвотокот, таа се внесува во клетките на вашето тело и се користи за производство на специфична молекула на гориво (позната како АТП), која клетките потоа можат да ја користат за да се справат со широк спектар на задачи. Дури и ако вашето тело веќе има доволно гликоза за да ги задоволи своите потреби, можете да го складирате вишокот како гликоген (обично во вашите мускули или црниот дроб) за подоцнежна употреба.

Би можеле да бидете порасположени

Зборувајќи за сложените јаглехидрати, Кејн вели дека тие всушност можат да помогнат да се стимулира производството на серотонин во вашиот мозок, кој е познат како хормон за добро чувство.

Серотонинот не е само природен стабилизатор на расположението. Исто така, игра улога во поддршката на здравјето на коските, како и помагање на телото да ги залечи раните.

Ќе се чувствувате сити

Се подразбира дека тестенините можат да бидат заситувачки, но ова особено важи за тестенините направени од цели зрна. Зошто? Бидејќи содржи повеќе заситени влакна.

„Спротивно на тоа, со конзумирање на бели тестенини – кои се направени од рафинирано бело брашно – вашето тело ги вари побрзо и го нема истиот заситувачки ефект како интегралната пченица“, предупредува основачот на Vive Nutrition , Андрес Ајеста.

Ако претерате…

Ако се чувствувате малку сити или имате некое друго непријатно варење после јадење тестенини, можеби сте јаделе премногу.

„Дел од оваа непријатност се должи на физичката непријатност што доаѓа со ширење на желудникот, а дел од неа е количината на енергија што вашето тело треба да ја потроши за да го поддржи правилното варење (крвта се насочува кон вашиот стомак за да го помогне варењето). Конечно, дел од тоа се должи на екстремниот скок на шеќерот во крвта, проследен со пад“, вели Кејн.

Ако сте претерале со тестенините, забележува Кејн, може да паднете и во „кома со храна“ што ќе ве остави да се чувствувате летаргично и со недостаток на енергија.

Иако многумина ги поврзуваат тестенините со зголемување на телесната тежина, Ајеста инсистира дека единствениот начин на кој тестенините можат да му наштетат на вашиот струк е ако постојано јадете премногу порции.

Ќе добиете доза на витамини и минерали

Поточно, Кејн вели дека тестенините нудат здрава доза на бакар и железо (кои го поддржуваат производството на црвени крвни зрнца и транспортот на кислород), селен и манган (кои им помагаат на антиоксидансите да се борат против слободните радикали кои предизвикуваат воспаление, предвремено стареење и хронични болести), фосфор (кој игра улога во здравјето на коските) и витамините од Б-комплексот (кои се поврзани со енергетскиот метаболизам), како што е соопштено од Eat This, Not That.

Претходна објаваОвие едноставни рутини им помогнаа на луѓето да ослабат килограми
Следна објаваНе можете да се ослободите од акните? Ова може да биде скриената причина за тоа…

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име