Дома Здравје Што е чиста исхрана?

Што е чиста исхрана?

344
0

Чистата исхрана е движење кое рапидно расте во популарност во последната деценија. И покрај тоа што многу луѓе се обврзуваат на чиста исхрана за да станат поздрави и да изгубат тежина, сеуште нема јасна дефиниција на чиста исхрана.

Општо земено, “чисто јадењеДоверлив извор“ може да се опише како избор на храна која е природна и здрава. Ова вклучува храна која е ослободена од адитиви, конзерванси и рафинирани и преработени состојки.

Иако терминот најверојатно се појавил со добри намери, недостатокот на јасност околу него го остава отворен за толкување, што може да значи дека некое придржување може да го однесе предалеку.

На пример, некои може да изберат помалку рестриктивен пристап и да следат шема на чиста исхрана слична на оние наведени во диететски упатства за Американците. Ова може да вклучува јадење повеќе со овошје и зеленчук, грав и висококвалитетни протеини, додека ја ограничувате преработената храна.

Сепак, други може да бидат порестриктивни и да ја елиминираат храната како што се млечните производи, глутенот и шеќерот. Тие исто така може да го ограничат бројот на состојки на храната и да избегнуваат храна третирана со антибиотици , пестициди и хормони за раст.

Што велат студиите?

Една студија објавена во списанието Хранливи материи ги испитуваше перцепциите за чистата исхрана кај голем, разновиден примерок на адолесценти и возрасни лица во САД.

Иако дефинициите се разликуваа меѓу испитаниците, повеќето од анкетираните ја класифицираа чистата исхрана како конзумирање на цела или непреработена храна, вклучувајќи сурова храна, природна храна и храна без вештачки ароми или адитиви.

Во рамките на анкетираните, 70,8% ја идентификувале чистата исхрана како здрава. Спротивно на тоа, 18% идентификувале и корисни и штетни елементи, што значи дека може да предизвика нарушен начин на исхрана.

Друга студија објавена во Хранливи материи, 762 Австралијки на возраст од 17-55 години. Тие пополнија прашалник за самопријавување за однесувањето во исхраната и верувањата за чистата исхрана врз основа на веб-страниците.

Студијата покажа дека жените кои следеле совети за исхрана од местата за чиста исхрана имаат поголема веројатност да ги исполнат диететските упатства за овошје, месо и алтернативи на месо – како што се мешунките, јајцата, јаткастите плодови и семките – во споредба со жените кои не се придржувале до советите од сајтовите.

Немаше статистички разлики во зеленчук, млечни производи.

Сепак, студијата открила и поголема диетална воздржаност кај оние кои следеле совети за исхрана од сајтовите, што укажува на потенцијал за опсесивни шеми на исхрана. Исто така, не е сигурно дали дадениот совет бил од веродостоен извор или следел упатства засновани на докази.

Претходна објаваДали имате вишок мандарини? Пробајте го ова смути
Следна објаваДознајте дали настинката може да ве заштити од Ковид

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име