Дома Живот Што да јадете за ужина?

Што да јадете за ужина?

381
0

Луѓето кои имаат проблеми со вишокот килограми, а не се склони кон строги диети, можат да се обидат да го решат вишокот килограми следејќи ги правилата – пет оброци дневно. Пожелно е да се знае колку време одредени намирници се разградуваат во организмот и која храна е пожелно да се јаде во кое време од денот.
Мора да играте добра комбинација!

По физичката активност, на телото му е потребен здрав и брзо разградлив оброк. Онаа храна што ја јадеме како ужина треба да обезбеди побавна и поконтинуирана исхрана со мускулни влакна. Утринскиот оброк треба да се состои од храна која го поттикнува варењето (јаболка, портокали, грејпфрут).

Попладневниот оброк треба да се состои од храна богата со јаглехидрати или протеини, но препорачливо е да не се мешаат овие два вида храна (на пр. тестенини и месо, компири и месо).
Последниот оброк во денот треба да биде околу шест навечер (не подоцна). Лесни оброци треба да се јадат пред спиење. Избегнувајте овошје навечер, особено ако за ручек сте консумирале месо.

За ужина го предлагаме следново:
ЈАБОЛКА – здрави, богати со вода, содржат многу влакна кои на полн стомак и час или два го мамат чувството на глад
ВОДА – чувството на глад лесно се заменува со чувство на жед, и обратно; ако сте жедни, лесно може да станете уморни и поспани
БАДЕМИ – наместо нездрави грицки, грицкајте бадеми, но внимавајте да не претерате; тие се вистинска ризница на ретки минерали, особено цинк и витамин Е.
ЛОСОС – богат со здрави масти ќе ви помогне да останете сити долго време
ОВЕСНИ СНЕГУЛКИ – богати со влакна и малку шеќер се одличен избор за ужина
ЧОРБА – супите од месо и зеленчук се вистински благодет
КАФЕ – само ако го консумирате умерено, кофеинот од кафето има стимулирачки ефект врз централниот нервен систем и го смирува гладот

Претходна објаваХрана која го намалува нивото на хормонот на стрес – кортизол
Следна објаваВо слободно време – пешачете

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име