Дома Здравје Што да јадете ако имате КОВИД-19?

Што да јадете ако имате КОВИД-19?

983
0

Постојат намирници кои е добро да се вклучат, но и оние кои треба да се избегнуваат.

Не постои магична диета која ќе ви помогне да се чувствувате подобро, но постојат докази за храна која треба да се користи кога страдате од грип и настинка и да ги ублажите симптомите.

За жал, сè уште постојат конкретни упатства за болеста COVID-19, но ние носиме општи совети за тоа што треба да се внесува во телото кога сте болни, но и што да избегнувате.

ИСХРАНАТА Е ПРАШАЊЕ НА ИНДИВИДУАЛНИ ПОТРЕБИ

Сè што досега знаеме за овој вирус укажува дека симптомите варираат од личност до личност, а најчести се сува кашлица, треска и отежнато дишење, но губење на мирис и вкус, што може да го доживеете и со грип. Со оглед на различните симптоми, размислете сами што би сакале да јадете доколку ви се гади.

Во зависност од вашите симптоми и сериозност, и дали имате за кого да готвите, вашата исхрана ќе се разликува од тоа што друго лице има Ковид. Важно е да останете дома и да се јавите на лекар и да најдете некој да ви набави намирници.

ВОДАТА Е НАЈВАЖНА

Ако сте болни, а особено ако имате температура која предизвикува потење, но и ако имате дијареа, важно е да пиете многу течности, а покрај вода, и ова се добри опции;

Чај со мед,

Супа,

Сок,

Пијалок кој содржи електролити.

Ќе ви одговара чај со мед, може да ја смири и кашлицата. Доколку не повраќате или имате дијареа, не ви треба течност со електролити, но доколку за жал ги имате овие симптоми, тогаш кокосовата вода е одлично решение. Ќе помогнат и соковите бидејќи на организмот ќе му дадат хранливи материи. Со сето горенаведено, важно е да одмарате многу.

ХРАНЛИВИТЕ МАТЕРИИ СЕ ВАЖНИ, НО И КАЛОРИИТЕ

На телото му требаат калории за полесно да се бори против инфекцијата, но не постои посебна листа на намирници кои се добри за инфекции. Постојат одредени хранливи материи, протеини и витамини А, Ц, Д и Е и цинк , кои ќе помогнат во зајакнувањето на имунолошкиот систем.

Тие се богати извори на каротеноиди / витамин А: моркови, спанаќ, кељ, блитва, брокула, зелена салата, пиперки, домати, боранија, аспарагус, магдонос, босилек, диња, тиква, тиквички, лубеница, кајсија, папаја , грејпфрут.

За витамин Ц изберете пиперки, портокали, ананас, лимон и грејпфрут, јагоди, папаја, брокула, бриселско зелје, зелка, кељ, карфиол, киви и магдонос. Треба да се има предвид дека термичката обработка го уништува целиот витамин Ц, па затоа внимавајте како го подготвувате.

Нашето тело може да синтетизира само витамин Д , но му треба помош од сонцето. Доколку сакате да го подигнете нивото на витаминот за сонце, лекарите препорачуваат максимално 15 минути изложување на сонце без да нанесувате крема за сончање. Мрсната риба, како лососот, туната, скушата, пастрмката или сардината, се богат извор на витамин Д.

Витаминот Е , исто како и витаминот Ц, е моќен антиоксиданс. Јаткастите плодови, семките и ладно цедените растителни масла се богати со витамин Е. Оревите и бадемите, сончогледот и семките од тиква, како и сончогледот и маслиновото масло се најпопуларни. Тој е одличен извор на витамин Е и масло од пченични никулци.

Цинкот се смета за исклучително корисен бидејќи дури и малите количини црвено месо во исхраната ја зголемуваат апсорпцијата на цинк од сите други диететски извори на цинк како мешунките и други зеленчуци како брокулата, карфиолот, кељот и зелката.

Едно смути полно со овошје и зеленчук со јогурт може да ви понуди многу калории доколку не сте гладни и ви е тешко да јадете, а можете да подготвите и пилешка супа.

КОЈА ХРАНА ДА СЕ ОГРАНИЧИ?

Алкохолот предизвикува дехидрација и може негативно да влијае на имунолошкиот систем, па ако сте болни, заменете го со вода. Ако имате варење, подобро е да избегнувате тешко сварлива храна бидејќи тоа ќе ви ја одземе енергијата и дополнително ќе ви го вознемири стомакот.

Крекерите, зачинетата храна може да ви го иритираат грлото доколку ве боли. Можеби можете да ги толерирате овие намирници, секако зависи од симптомите.

КАКО ДА СЕ ПОДГОТВИТЕ ОДНАПРЕД?

Паметно е дома да имате лекови кои можат да ја намалат температурата и да ги намалат болките во грлото. Купете храна што може да стои во замрзнувач и фрижидер.

Најдоброто нешто што можете да го направите за себе е да спречите инфекција, затоа следете ги советите; носете маски, избегнувајте гужви и редовно мијте ги рацете и не заборавајте да користите гел за дезинфекција.

Претходна објаваКога не треба да пиете кафе?
Следна објаваСтарински рецепт на пита од јаболка

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име