Дома Живот Што да правите кога страдате од несоница?

Што да правите кога страдате од несоница?

184
0

Во последно време се повеќе луѓе имаат проблеми со спиењето. Како резултат, тие често се уморни, раздразливи и помалку продуктивни на работното место. Паметните телефони имаат апликации што сметаат колку спиете и кои ве чувствуваат благотворно, а ние ви донесуваме совети кои ќе ви помогнат да заспиете што побрзо!

  1. Одредете го времето на спиење

Направете распоред во кое време легнувате и кога ќе станете. На овој начин ќе развиете рутина што ќе ви се најде затоа што ќе бидете одморени и свежи за следниот ден.

  1. Опуштете се

Пред спиење, обидете се да бидете што е можно поопуштени. Не работете непосредно пред спиење, туку прочитајте книга или малку лесно читање. Извадете го ТВ надвор од просторијата, чувајте го вашиот мобилен телефон, исклучете го вашиот компјутер и земете топла бања или мек кревет.

  1. Избегнувајте спиење попладне

Попладневната дремка може да ви помогне да се одморите во текот на денот, но тоа ќе ви го наруши вечерниот сон што му е потребно на вашето тело да функционира нормално.

  1. Редовно вежбајте

Вежбањето е добро за вашето тело, менталното здравје, но и за спиењето. Дури и лесното вежбање во кое било време денес ќе ви се најде затоа што ќе бидете поуморни, па полесно ќе заспиете.

  1. Создадете атмосфера во спалната соба

Спалната соба не треба да е преполна со работи и препорачливо е да се постави температура во просторијата на пријатни 20 ° C. Исто така, спалната соба треба да биде темна и тивка, и ако не можете да се согласите со партнерот за светлина и бучава , можете да добиете чепчиња за уши и маска за спиење.

  1. Пробајте нов душек или перница

Во некои случаи, спиењето може да се наруши од душек кој не е удобен или од перница што го повредува вратот. Обавезно пробајте потешки и помеки душеци и анатомски перници за да откриете што најдобро одговара за вас.

Претходна објаваРЕЦЕПТ: третман за раст на ноктите со само 3 состојки!
Следна објаваДетски стравови – дел од растењето, но и знак на нарушување

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име