Во последно време, се повеќе луѓе имаат проблеми со спиењето. Како резултат на тоа, тие често се уморни, раздразливи и помалку продуктивни на работното место. Паметните телефони имаат апликации што сметаат колку спиете и кои ви прават смирувачки звуци, а ние ви носиме совети кои ќе ви помогнат да заспиете што е можно поскоро!

Одредете го времето за спиење

Направете распоред за времето кога легнувате и кога станувате. На овој начин ќе развиете рутина што добро ќе ви дојде, бидејќи следниот ден ќе бидете одморени и свежи.

Опуштете се

Пред спиење, обидете се да бидете што е можно порелаксирани. Не работете пред спиење, туку читајте книга или лесно читање. Извадете го телевизорот од собата, исклучете го мобилниот телефон, исклучете го компјутерот и направете топла бања или мек кревет.

Избегнувајте спиење попладне

Попладневната дремка може да ви помогне да се одморите во текот на денот, но ќе го наруши вашиот вечерен сон што му е потребно на вашето тело за да функционира нормално.

Вежбајте редовно

Вежбањето е добро за вашето тело, ментално здравје, но и за спиење. Дури и лесните вежби во секое време денес ќе ви се најдат, бидејќи ќе бидете повеќе уморни, па полесно ќе заспиете.

Создадете атмосфера во спалната соба

Спалната соба не треба да биде преполна со работи, и препорачливо е да ја поставите температурата во просторијата на удобни 20 ° C. Исто така, спалната соба треба да биде темна и тивка, и ако не можете да се согласите со партнерот за светлина и бучава , може да набавите чепчиња за уши и маска за спиење.

Пробајте нов душек или перница

Во некои случаи, спиењето може да го наруши душек кој не е удобен или перница што го повредува нашиот врат. Обидете се да пробате потешки и помеки душеци и анатомски перници за да откриете што најдобро функционира за вас.

Објавено од Твое Здравје

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Копирање не е дозволено!