Дома Живот Шест работи кои треба да ги правиме веднаш по будењето, тврдат експертите

Шест работи кои треба да ги правиме веднаш по будењето, тврдат експертите

522
0

Шест работи кои треба да ги правиме веднаш по будењето, тврдат експертите.

И ДОДЕКА има луѓе кои секое утро лесно стануваат од кревет и го започнуваат денот, има повеќе кои не сакаат да се впуштат во нови работни победи наутро. Сепак, експертите нагласуваат дека постојат неколку работи кои можете да ги претворите во секојдневна рутина и на тој начин секое утро да го започнете во одлично расположение. Според Your Tango, овие 6 работи секој од нас треба да ги направи веднаш по будењето.

Позитивно размислување
Психологот Саманта Бенињо објаснува дека позитивното размислување е една од најважните работи кај секој човек, а особено е добро да се прави наутро веднаш по будењето. Тој наведува дека на овој начин ќе ги активирате позитивните мисли и полесно ќе го започнете новиот ден.

Насмевка
Исто како позитивното размислување, насмевката е потврда која ви помага да го започнете новиот ден посветол и посреќен. Многу истражувања досега покажаа дека секогаш кога се смееме, го стимулираме мозокот да биде добро расположен. Тоа би значело дека нашата насмевка предизвикува ослободување на хормони како допамин, ендорфин и серотонин кои значително влијаат на нашето добро расположение.

Туширање или миење со ладна вода
Според психологот, друга утринска навика што треба да ја прифатите е миењето или туширањето со ладна вода. Иако на почетокот е прилично непријатна, студената вода всушност има многу придобивки за вашето здравје, расположение и полесно будење.

Чаша вода
Хидратацијата е исклучително важна во текот на денот, па зошто да не започнете со неа кога ќе се разбудите? Имено, може да ни го стимулира варењето, полесно да не разбуди, а воедно е и здрав.

„Веднаш станувам од креветот и одам директно во кујната и се полевам со чаша вода на собна температура. На сите им препорачувам да користат филтрирана вода, доколку е можно“, објаснува Бенињо.

Вежбајте
Мислиме дека не треба да ги нагласуваме придобивките од вежбањето, а многу истражувања покажаа дека утрото е најдобро време од денот за физичка активност. Без оглед на тоа која вежба ќе ја изберете – дали е медитација, трчање, пешачење до работа или лесно истегнување, секоја физичка активност ќе ви помогне полесно да се разбудите и поподготвени да го започнете новиот работен ден.

Појадок
Не е без причина што појадокот е навистина најважниот оброк во денот. Токму затоа сите нутриционисти и диететичари нагласуваат колку е важно да не се прескокнува појадокот, без оглед на видот на храната што ќе ја изберете. Целите житарки со јогурт, овесна каша или јајца со зеленчук се најдобриот избор.

Претходна објаваОваа храна доаѓа од домашната кујна, достапна е и ефтина, а прави чуда за црниот дроб и срцето, штити од рак, го намалува холестеролот
Следна објаваТри здрави вистини за свинската маст

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име