Дома Живот Четири решенија за несоница

Четири решенија за несоница

755
0

Сите барем еднаш сме се сретнале со несоница. Приближно 6 до 10 проценти од возрасните се борат со целосна несоница, која е поврзана со тешкотии при заспивање, спиење или предвремено будење, според новото истражување.

Решенија за несоница:

Не одете во кревет додека не сте навистина поспани

Иако редовното време за спиење е добра идеја, воздржете се од спиење додека не се чувствувате уморни. Доколку не заспиете во рок од 15 до 20 минути, станувате анксиозни и нервозни, истакнуваат лекарите.


Станувајте секое утро во исто време

Ако сте имале проблем да заспиете претходната ноќ, можеби е примамливо да станете подоцна наутро. Сепак, внесувањето погрешен распоред може да ве спречи да напредувате.

Избегнувајте грицки во текот на ноќта

Ако се разбудите среде ноќ и чувствувате глад, обидете се да ги промените секојдневните навики во исхраната за да не легнете гладни. Јадењето грицки среде ноќ може да стане проблем.

Обидете се да не дремнувате пред спиење

Останете поспани за да можете да спиете ноќе. Дремнувањето пред спиење, дури и пет минути, ќе влијае на вашиот сон во текот на ноќта

Претходна објаваМожете да го грицкате ова и да изгубите тежина
Следна објаваСо антибиотик земете пробиотик! Еве зошто…

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име