Дома Здравје Четири начини за топење на салото на стомакот без многу мака

Четири начини за топење на салото на стомакот без многу мака

719
0

Секој од нас се здебелува на различен начин, но повеќето имаат проблеми со салото околу стомакот. Добрата вест е дека воопшто не е тешко да се тргне.

Секој што го пробал ова барем еднаш во животот знае дека не е лесно да се ослабне. Не постои една формула која работи за сите луѓе подеднакво, бидејќи секое тело има различен метаболизам и потрошувачка на калории внесени со храната и секој од нас има различни проблеми.

Некои релативно лесно можат да изгубат мал вишок, други „натрупуваат“ маснотии на горниот или долниот дел од телото и никогаш не можат да се ослободат од нив, додека на некои им е најтешко да губат сало околу стомакот. Ова е всушност и најчестиот проблем, а интересно е што најлесно се ослободуваат од салото околу стомакот.

Правењето мали, но значајни промени ќе ви помогне да го направите токму тоа. Еве четири совети кои се многу ефикасни:

Повремен пост
Повремениот пост се однесува на јадење само во одреден временски период. Ако се направи правилно, може да помогне во намалувањето на тежината бидејќи телото реагира на тој стрес со подобрување на функцијата на хормоните, за да се олесни губењето на тежината и согорувањето на мастите за енергија.

Јаглехидрати
Јаглехидратите се одговорни за многу тврдоглави маснотии кои тврдоглаво се лепат за стомакот и можеме да се ослободиме од нив без разлика колку се трудиме. Конзумирањето преработени јаглехидрати, како бел леб, пецива, тестенини, чипс и слични грицки е многу штетно.

Интервален тренинг со висок интензитет
Интервален тренинг со висок интензитет вклучува тренинг во кој периодите на кардио вежби се менуваат со кратки периоди на интензивни анаеробни вежби и помалку интензивни периоди на закрепнување. Вежбањето не само што помага за слабеење, туку и го спречува зголемувањето на килограмите, што му помага на човекот да остане во форма.

Помалку шеќер во исхраната
Многу од преработената храна и пијалоци што ги консумираме се полни со шеќер и калории. Ова често се однесува на храна и пијалоци кои се означени како диететски производи – тие често се полни со додаден шеќер и можат многу да придонесат за зголемување на телесната тежина. Важно е да се намали внесот на таква храна и да се заменат со подобри, поздрави опции, кои содржат помалку шеќер и помалку калории.

Извор:E-Times.

Претходна објаваПромени во рацете кои може да укажуваат на анемија
Следна објаваНајчести грешки при миење раце

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име