Дома Здравје Четири клучни чекори што треба да ги следите за да го одржите...

Четири клучни чекори што треба да ги следите за да го одржите здравјето на цревата

243
0

Вашето целокупно здравје и здравјето на вашите црева е важен начин за поддршка на целото тело. Честопати, многу луѓе прибегнуваат кон брзи решенија, од уживање во разновидна исхрана до земање разни пробиотски додатоци за да направат нешто, но сепак, во најголем дел, тие прибегнуваат само кон грешки и неуспеси, што акумулира здравствени проблеми. Овие четири чекори се клучни за да се избегне истото и да се одржи здравјето на вашите црева и да се елиминираат сите дигестивни проблеми:

Елиминирајте ја целата храна која може да предизвика проблеми

Гастроентерологот Вил Булсиевич, доктор по медицина, истакнува дека е важно да се елиминира секоја храна што предизвикува непријатност и гастро проблеми. Значи, важно е да се елиминира одредена група на храна која може негативно да влијае на вашата цревна флора – под претпоставка дека истата не е причина и последица на нетолеранција или медицински проблем, во кој случај најдобро е да ги следите советите и упатствата на вашиот лекар. Најдобриот совет сепак е да се запознаете правилно и сами да знаете што ви одговара, а што не.

Ферментираната храна не е единствената храна која ги поддржува цревата и здравјето

Токму тоа го истакна гастроентерологот д-р Марвин Синг, кој препорачува дека зеленчукот кој ќе му обезбеди на телото доволно влакна за да ги нахрани добрите бактерии во цревата може да биде исклучително корисен при надуеност. Неговиот омилен лиснат зеленчук е руколата, која ќе ви ги обезбеди сите потребни калциум, калиум, витамин Ц, витамин К и витамин А. Запрашајте се што можете да јадете и како која храна ќе влијае на здравјето на вашите црева, според mbg.

Изберете квалитетен пробиотик

Пазарот е голем и можете да се чувствувате изгубено кога ја барате најдобрата опција за вас. Изберете пробиотик кој содржи неколку насочени видови, од кои секој врши различна функција во цревата – од ублажување на надуеност , поддршка на варењето и промовирање на здравјето и добрите бактерии во телото. Ако не сте сигурни што да изберете, консултирајте се со вашиот фармацевт или општ лекар кој ќе ви го даде најдобриот совет.

Избегнувајте да јадете кога сте под стрес

Вашата емоционална состојба додека јадете може да влијае на тоа како храната влијае на вас. Докторката Серена Голдстајн за mbg објаснува дека стресот може да влијае на вашето варење бидејќи крвта и енергијата се испраќаат до непосредните телесни функции, а тоа може да предизвика храната подолго да „седи“ во цревата. Затоа е важно да јадете свесно колку што можете повеќе и да се држите под контрола и да се обидете да избегнете прејадување .

Претходна објаваСпоред диететичарите, ова е пијалок број еден за забавување на стареењето
Следна објаваОслич од рерна

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име