Дома Здравје Хроничниот стрес предизвикува висок крвен притисок

Хроничниот стрес предизвикува висок крвен притисок

242
0

Хроничниот стрес предизвикува висок крвен притисок.

Најновото истражување на Американското здружение за срце покажа дека хроничниот стрес може да го зголеми ризикот од проблеми со срцето, како што е висок крвен притисок, а тие истакнаа дека кога се справувате со извори на стрес, најдобро е да се справите со еден „проблем“ на време.

Хроничниот стрес не е здрав за вашето срце. Ова важи дури и за луѓе без претходно постоечки состојби, како што е висок крвен притисок, како и за помлади луѓе.

Во истражувањето, тие го проучувале нивото на стрес во текот на 13 години (2005-2018) кај 412 лица (од 48 до 87 години) без зголемен притисок. Тие го тестирале нивото на стрес во урината со мерење на хормоните создадени во телото за справување со стресот: кортизол, адреналин, допамин и норепинефрин.

Како веднаш да го намалите високиот крвен притисок?

Удвојувањето на нивото на кортизол само, но не и норепинефрин, епинефрин или допамин, беше поврзано со 90 отсто поголем ризик од кардиоваскуларни настани.

Кортизолот е хормон на стрес кој ги поттикнува вашите реакции на опасност или закана. Кога проблемот ќе заврши, нивото на кортизол треба повторно да се намали. Ова е она што му дава до знаење на вашето тело и мозок дека сè е безбедно.

Норепинефринот, епинефринот и допаминот работат заедно за да го регулираат автономниот нервен систем и да ги контролираат несвесните функции на телото, како што се отчукувањата на срцето, крвниот притисок и дишењето.

Хроничниот стрес ги нарушува овие функции, а тоа може да предизвика кортизолот повеќе да не опаѓа, бидејќи заканата никогаш не завршува. Како резултат на тоа, здравјето на срцето може да биде загрозено без лицето навистина да биде свесно за тоа.

Иако очигледниот одговор на оваа појава е да се намали стресот, тоа често не е толку едноставно.

Според Аку К. Боатенг, д-р, лиценциран психотерапевт, суштината е дека се справувате со еден извор на стрес, известува Healthline.

Кога се обидувате да се справите со неколку „проблеми“ и извори на стрес во исто време, телото почнува да се „истроши“. Понекогаш тоа е неизбежно. Кога е можно, решете се со едно прашање и потоа одвојте време да се опоравите пред да преминете на следното.

Ако работата или „Ковид-19“ предизвикуваат поголем психолошки стрес, намалете ја потребата да ја одржувате куќата совршено чиста, да ја завршите целата работа навреме или да го преуредите вашиот дом за тоа време.

Превентивно создадете простор за поддршка. Работите како терапија, неделните излегувања со пријателите и дневникот ви овозможуваат да ја регулирате и ментално да ја „ослободите“ лошата енергија.

Исто така, експертите предупредуваат дека во одреден момент обидот да се намали стресот може да стане контрапродуктивен поради преголемото фокусирање на проблемите.

Претходна објаваАко често ви се врти по станувањето, имате вртоглавица постои една работа што не смеете да ја правите!
Следна објаваКако да препознаете психопат на работа? Една реченица е клучна

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име