Дома Здравје Храна која треба да се избегнува пред спиење

Храна која треба да се избегнува пред спиење

245
0

Повеќе од две третини од Британците имаат проблеми со несоница, а причината за тоа можеби е љубовта кон зачинетата храна, кофеинот и алкохолот, покажа истражувањето на компанијата Симба Слип.

Бананите, бадемите, медот, житариците и мисирка се намирници кои се пожелни за консумирање пред спиење. Иако важат за храна која ја зголемува енергијата, бананите се богати со магнезиум кој ги опушта мускулите, а содржат и серотонин и мелатонин кои го поттикнуваат спиењето.

Од друга страна, познати како извор на здрави масти, бадемите помагаат во намалувањето на функцијата на мускулите и нервите додека го одржуваат срцевиот ритам, пишува Independent.

Само една кафена лажичка мед е доволна за да се стимулира ослободувањето на мелатонин во мозокот, кој помага при опуштање.

Житариците се исто така многу добри бидејќи го стимулираат производството на инсулин и природно го зголемуваат шеќерот во крвта. Еден од најпознатите извори на триптофан е мисирка, која исто така е одличен извор на протеини и ќе направи да се чувствувате сити, па нема да се разбудите гладни во текот на ноќта.

Важно е да се напомене дека има храна и пијалоци кои дефинитивно треба да се избегнуваат пред спиење. Иако чаша вино или друг алкохолен пијалок може да ви помогне да дремете, алкохолот всушност ве спречува да заспиете.

Зачинетата храна исто така не е добра идеја пред спиење. Покрај варењето, чили пиперките содржат капсаицин, кој го отежнува регулирањето на температурата, што го нарушува мирниот сон.

Масната храна исто така тешко се вари и може да предизвика металоиди и да го наруши биолошкиот ритам. И, конечно, избегнувајте кофеин пред спиење бидејќи ефектите од кофеинот можете да ги почувствувате неколку часа по консумирањето.

Претходна објаваЕве кои намирници го отежнуваат варењето
Следна објаваРетка болест ги претвора мускулите во коски

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име