Дома Здравје Храна за посилни коски

Храна за посилни коски

398
0

Калциумот ја поддржува структурата на вашите заби и коски, додека витаминот Д ја подобрува неговата апсорпција и влијае на растот на коските.

Овие витамини се особено важни во раниот живот, но тие се потребни во текот на животот. Ако развиете остеопороза, болест која се карактеризира со кршливи и кршливи коски, соодветните количини на калциум и витамин Д може да ја забават болеста и да спречат фрактури. Возрасните до 50 години треба да консумираат 1.000 милиграми калциум и 200 IU (меѓународни единици) витамин Д дневно.

На луѓето постари од 50 години им се потребни 1.200 милиграми калциум и 400-600 IU витамин Д. Ви претставуваме 9 намирници кои се најбогати со овие хранливи материи.

Јогурт

Повеќето луѓе го добиваат својот витамин Д од изложување на сонце, но одредени видови храна како јогуртот се одлична замена. Една чаша јогурт може да обезбеди 30 до 50 проценти од дневните потреби за калциум и 20 проценти за витамин Д.

Млеко

Постои причина зошто на бебињата обично им се дава многу млеко. Во 200 грама има 90 калории, но затоа обезбедува 30 отсто од вашата дневна доза на калциум. Ако не сакате млеко, залажете се правејќи вкусен шејк со овошје.

Сирење

Тоа што сирењето е полно со калциум не значи дека треба да го јадете неограничено, бидејќи вишокот килограми може да им наштети на зглобовите. Само 40 грама има повеќе од 30 проценти од дневните потреби за калциум, но не содржи многу витамин Д.

Сардини

Овие мали риби, кои најчесто ги купуваме во конзервирана храна, се полни со витамин Д и калциум.

Јајца

Јајцата имаат само шест отсто од вашите потреби за витамин Д, а клучот е во жолчката. Сепак, тие се вклучени во листата затоа што лесно се подготвуваат и јадат, а можат да послужат како одличен извор на протеини во вашиот појадок.

Лосос

Лососот е познат по своите корисни омега-3 масни киселини, но само 80 грама од оваа риба има повеќе од 100 проценти од вашата дневна доза на витамин Д. Затоа, јадете ја и за срцето и за вашите коски.

Спанаќ

Не сакате млечни производи? Спанаќот тогаш е одличен извор на калциум за вас. Една шолја варен спанаќ содржи повеќе од 25 проценти од внесот на калциум, заедно со влакна, железо и витамин А.

Туна

Туната е уште една масна риба која е одличен извор на витамин Д. 85 грама од оваа риба содржи 39 проценти од вашата дневна доза на „витаминот за сончање“.

Претходна објаваШипинка е ризница на витамини
Следна објаваМед и млеко – одличен пар, Зошто???

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име