Можеби сте нетолерантни кон лактоза и не треба да консумирате повеќето млечни производи. Но, можеби вие едноставно не сте љубител на млеко или јогурт. Ако е така, шансите се дека не внесувате доволно калциум.

Калциумот е основен минерал кој помага во изградбата на коските и забите. Исто така, ја подобрува функцијата на мускулите. Постојат намирници кои се одличен извор на калциум, а некои дури и содржат повеќе од него отколку млечните производи.

Тофу

Само 1/2 чаша тофу содржи дури 258 милиграми калциум. Ќе добиете иста количина калциум во 1 чаша јогурт.

Лосос

Конзервираниот лосос е уште подобар избор бидејќи содржи мали јами за јадење, кои се одличен извор на калциум. Покрај калциум, тој е богат со омега 3 масни киселини и протеини.

Кељ

Само 1/2 чаша варен кељ содржи 60 милиграми калциум. Кељот е исто така одличен извор на антиоксиданси и витамини.

Бел грав

1/2 чаша од секаков вид бел грав содржи 113 милиграми калциум. Гравот е исто така многу добар извор на протеини.

Објавено од Твое Здравје

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Копирање не е дозволено!